Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
StayForLong
Vio.com
Etrip
Beoordeeld op 3 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ontvangst is hartelijk, maar het hotel is gedateerd. Leuk als je van oud houdt, maar het zou veel beter zijn met de hartelijke ontvangst EN een hotel met alle gemakken en uitgebreid ontbijt in een leuke stad als Turnhout.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 november 2016

Uitermate gezellig hotel. Historie en romantiek. Fantastische eigenaren en personeel, uitbundig ontbijt, ligging in het centrum, dus alles kan te voet. Je voelt je al snel helemaal thuis. Hotel met klasse.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 26 januari 2015

Heeft een zekere charme voor mensen die van antiek gedoe houden. Heeft karakter noemen sommige het, heeft sfeer en charme als alle vloeren in hout en trappen kraken, maar is niet meer mee met de tijd. We zijn in 2015 en persoonlijk verwacht ik dat een hotel meegaat met de tijd, tenzij de prijs ook lekker ouderwets is. Nee voor de gehanteerde prijzen verwacht ik veel meer en een eigentijdse inrichting, ondanks mijn leeftijd. Lekker geslapen in een goed ruim bed met net linnen. Ruime kamer met alle nodige voorzieningen, maar slechte verlichting met spaarlampen in oude armatuur.
Stopcontact in de badkamer kwam uit de muur, badkamerdeur helemaal gezwollen en krom van het lekken van badwater. Lamp defect boven bed.
Goede verwarming, een goed ontbijt. De uitbater en het personeel zijn niet professioneel genoeg voor een 4 sterren. Netjes onderhouden maar zichtbaar aan renovatie toe.

Kamertip: Ben je niet voor antiek kies dan een ander hotel.
Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 8 december 2014

Dit is een hotel met klasse, stijl en kwaliteit. De ontvangst was uitermate vriendelijk, het ontbijt uitstekend, alles op hoog niveau: heerlijke koffie, vers gebak met de lekkerste patisserie dat ik ooit gegeten heb, vers geperst fruitsap, prachtig hotelzilver en smaakvol ingericht. Volstrekt stille omgeving, mooie stadstuin en prachtig gebouw, kortom, eens iets anders dan die stereotype moderne betonnen hotels met gemaakte vriendelijk. Dit is authentiek. Leuke stad overigens met fijne restaurants en boeiende culturele activiteiten.

Datum van verblijf: december 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 september 2014

Zeer goed ontvangen door de gastheer,mooie kamer met een zalig bed .Heerlijk ontbijt, een aanrader.Dicht bij de markt,voor ons een ideale plek om te overnachten als we bij Fabio en Liana van cucina marangon ons hebben laten verwennen van hun heerlijke eten met super wijnen!!!!!.

Kamertip: Onze kamer lag aan de tuinkant en was zeer rustig.
Datum van verblijf: juni 2014