“Heerlijk vertoeven”

Tati Coffee Roasters
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Turnhout
7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker en verzorgd.
Tati burger en Salmon brood.
Heel lekker en verzorgd!
Ligt mooi en rustig gelegen.
Lieve bediening!

Datum van bezoek: augustus 2021

30 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tati was vroeger een plekje waar ik af en toe een snelle lunch kwam doen. In juni en juli 21 langsgeweest en ik kom tot de conclusie dat t niet meer top is…vorige keer was er geen rode wijn en n lunchgerecht om 14u ‘s middags, ook mijn tafelgenoten moesten iets anders kiezen, kan een keer gebeuren maar gister had een vriendin bij die een homemade limonade wilde die er helaas ook niet meer was. Het was 16.40u toen we arriveerden en het was niet meer mogelijk om n klein tapasplankje te bestellen (keuken sluit om 17u) want ze wist niet of de chef er nog was..ze ging horen maar heeft ons niets meer laten weten. Het had netjes geweest om ons te laten weten ‘sorry het zal niet meer lukken’. Het is voor mij de allerlaatste keer Tati geweest.

Datum van bezoek: juni 2021
7 juli 2021 beoordeeld

Deze vanaf de straat onopvallende uitspanning is een heuse verrassing om op een mooie plek even tot rust te komen en iets lekkers te gebruiken. Goeie koffie (ruime keuze uit diverse bereidingen) en een lekkere lunch. De wachttijd is wat lang maar het weer was goed en je zit prima.

Datum van bezoek: juli 2021
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie en gezellig om te lunchen, dagverse produken , heel vriendelijk personeel, niet goedkoop ... aanrader is het hoevebrood met diverse producten !!! Aanrader tot en met

Datum van bezoek: september 2020
28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak, mooi ingericht en vriendelijke bediening. Diverse vegetarische opties en lekkere desserten

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Tati Coffee Roasters bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Tati Coffee Roasters geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.