“Gezellig en lekker...”
Beoordeling van Tati Coffee Roasters

Tati Coffee Roasters
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Turnhout
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie en gezellig om te lunchen, dagverse produken , heel vriendelijk personeel, niet goedkoop ... aanrader is het hoevebrood met diverse producten !!! Aanrader tot en met

Datum van bezoek: september 2020

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak, mooi ingericht en vriendelijke bediening. Diverse vegetarische opties en lekkere desserten

Datum van bezoek: juli 2020
22 juli 2020 beoordeeld

Mooi ingerichte zaak op een rustige locatie. Uitgebreide kaart met lekkere koffie. Ook de dessertjes stellen nooit teleur. Ideale plaats voor een gezellige lunch met vrienden. Ik raad ook vooral de ijskoffie aan!

Datum van bezoek: juli 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch genoten. Een donker broodje carpacio. Echt heerlijk en meer dan voldoende. Ook heerlijke thee's heb je hier. Ruime keuze. Ook veel keuze in koffie. Je kan deze ook aankopen, indien je wenst. Ook heel vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit helemaal in orde!

Datum van bezoek: januari 2020
17 januari 2020 beoordeeld

Vandaag ontbeten met granola en broodjemwr uiteraard super lekkere coffee. We hadden een flat white en een cappuccino. Gezellige ruimte en heel vriendelijke gastvrouw

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Tati Coffee Roasters bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Tati Coffee Roasters geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.