“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Tati Coffee Roasters

Tati Coffee Roasters
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Turnhout
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch genoten. Een donker broodje carpacio. Echt heerlijk en meer dan voldoende. Ook heerlijke thee's heb je hier. Ruime keuze. Ook veel keuze in koffie. Je kan deze ook aankopen, indien je wenst. Ook heel vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit helemaal in orde!

Datum van bezoek: januari 2020

17 januari 2020 beoordeeld

Vandaag ontbeten met granola en broodjemwr uiteraard super lekkere coffee. We hadden een flat white en een cappuccino. Gezellige ruimte en heel vriendelijke gastvrouw

Datum van bezoek: januari 2020
23 december 2019 beoordeeld

we zaten met 3 kinderen al minimaal 10 minuten te wachten voordat we door hadden dat we aan de toog moesten bestellen, niemand van het personeel heeft dat gezegd tegen ons, andere klanten hebben ons er op gewezen.
ze lieten ons gewoon aan ons lot over, we zaten zelfs naast de toog,het was heel gemakkelijk geweest van een van de dames bediendes om te zeggen dat je aan de toog moet bestellen.
na bestelling niet eens een sorry, dus de laatste keer

Datum van bezoek: december 2019
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige ligging, mooie thee- en koffiekaart. Lekkere garnaalkroketten met slaatje, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019
12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige retro koffiebar met natuurlijke verse keuken. Midden centrum zonder verkeer en zonder rumoer.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Tati Coffee Roasters bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Tati Coffee Roasters geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.