“Gezellige coffebar met super coffee”
Beoordeling van Tati Coffee Roasters

Tati Coffee Roasters
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Koffie en thee in Turnhout
17 januari 2020 beoordeeld

Vandaag ontbeten met granola en broodjemwr uiteraard super lekkere coffee. We hadden een flat white en een cappuccino. Gezellige ruimte en heel vriendelijke gastvrouw

Datum van bezoek: januari 2020

23 december 2019 beoordeeld

we zaten met 3 kinderen al minimaal 10 minuten te wachten voordat we door hadden dat we aan de toog moesten bestellen, niemand van het personeel heeft dat gezegd tegen ons, andere klanten hebben ons er op gewezen.
ze lieten ons gewoon aan ons lot over, we zaten zelfs naast de toog,het was heel gemakkelijk geweest van een van de dames bediendes om te zeggen dat je aan de toog moet bestellen.
na bestelling niet eens een sorry, dus de laatste keer

Datum van bezoek: december 2019
9 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige ligging, mooie thee- en koffiekaart. Lekkere garnaalkroketten met slaatje, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019
12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige retro koffiebar met natuurlijke verse keuken. Midden centrum zonder verkeer en zonder rumoer.

Datum van bezoek: oktober 2019
13 september 2019 beoordeeld

Deze vestiging is een bijhuis in de winkelstraat. Leuke locatie, vriendelijke bediening en goede ideeën. Alleen is de kwaliteit van de producten niet in verhouding tot de uitstraling en de prijs. Broodjes lang op voorhand gebakken en sponzig. Gegrilde groenten is enkel koude paprika die plakkerig aanvoelt. Falafel op voorhand gebakken en koud.
Kwaliteit van de producten komt niet op het niveau van een goede broodjeszaak.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Tati Coffee Roasters bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Tati Coffee Roasters geweest? Deel je ervaringen!