“Schotels zeer goed, broodjes minder”
Beoordeling van Banh Mi An-Nam

Banh Mi An-Nam
Geclassificeerd als nr. 27 van 75 Restaurants in Turnhout
7 januari 2019 beoordeeld

De schotels zijn heel lekker.
Het broodje vond ik minder van kwaliteit. Groenten zouden vers moeten zijn en het broodje vers en knapperig.

Datum van bezoek: december 2018

2 oktober 2018 beoordeeld

Een superlekkere gezonde keuken. Vriendelijke bediening en een zeer redelijke prijs. Ideaal om 's middags iets te gaan eten (keuze genoeg en allemaal lekker)Ook perfect om uit te halen (royale porties en snelle bediening) Een adresje dat een glimlach op jouw gelaat tovert.

Datum van bezoek: september 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een gezelschap van vier zijn we voor de Pho gekomen. We hebben genoten.

Ook de bediening was correct en vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier ideaal om te lunchen! De banh mi broodjes zijn superlekker. Je kan kiezen of je er koriander bij wil en of het pikant mag zijn. Ook de vermicceli salade is een echte aanrader, heerlijke dressing! De bediening is altijd heel vriendelijk! Wij zijn sinds het begin vaste klant!

Datum van bezoek: september 2017
6 juni 2017 beoordeeld

Als je eens niet weet wat te eten dan is dit zeker aan te raden ; Heel vriendelijk, verzorgd je kan het ook daar nuttigen.Buiten staat er steeds een bord met een suggestie. En je hebt er een klantenkaart.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Banh Mi An-Nam bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Turnhout, Antwerpen

In Banh Mi An-Nam geweest? Deel je ervaringen!