“lekker gegeten met familiegroep”
Beoordeling van Brasserie Remise

Brasserie Remise
Geclassificeerd als nr. 14 van 75 Restaurants in Turnhout
13 mei 2019 beoordeeld

wij werden hier vriendelijk ontvangen en hebben hier heerlijk gedineerd begeleid met een lekkere wijn ! hier gaan we zeker terug komen! aanrader !

26 april 2019 beoordeeld

Eerlijk, lekker, fijn, gezellig, gewoonweg een PARELTJE in de kempen!

Regelmatige bezoekers, verjaardagen en zelfs bruiloft gevierd.

19 maart 2019 beoordeeld

Aantrekkelijk binnen inrichting. Oogd heel goed. Vriendelijk bediening. Heel goed smakelijk eten. Als u in Gierle ben moet je hier eten.

Datum van bezoek: maart 2019
25 december 2018 beoordeeld

Vlak bij huis, voor het eerst gaan eten met kerstavond.
Mag gerust een van de betere restaurants van de wijde omgeving genoemd worden.
Met veel smaak klaargemaakt, opgediend zonder kapsones.
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: december 2018
11 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals gewoonlijk een sublieme ontvangst en bediening. Een écht culinair genot. Onze onbetwiste nummer 1!!

Reizigers die Brasserie Remise bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

Turnhout, Antwerpen

In Brasserie Remise geweest? Deel je ervaringen!