“Een echte aanrader!”
Beoordeling van bistro My Place

bistro My Place
Geclassificeerd als nr. 10 van 77 Restaurants in Turnhout
Beschrijving: Wij zijn een family bistro met zeer uitgebreide kaart .Gaande van snacks /broodjs/tapas tot erse vis en vleesgerechten Koofie /gebak /ontbijtjes en een heel huiselijke sfeer met zuiders getinte gerechten .
4 weken geleden beoordeeld

Super lekker eten en steeds ruim voldoende! Heel vriendelijke, persoonlijke bediening. Regelmatig variatie op de suggestiekaart. Top!

4 weken geleden beoordeeld

Lekker eten, steeds weer verzorgd. Meermaals al gaan eten, suggesties veranderen regelmatig waardoor er nieuwe gerechten komen buiten het originele menu, deze suggesties zijn voor ieder wat wils en je ontdekt lekkere gerechten. Top op vlak van eten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste vis en vlees op de gril gebakken. Goede service.
Leuke en lekkere suggesties.
Een gezellig terras naast de zaak.
En eerlijke prijzen.
Dus een perfecte combinatie zou ik zeggen.

3 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige zuiderse sfeer en super lekker gegeten! Bediening was top en originele aperitiefjes die mooi geserveerd werden! Aanrader om relaxed lekker te gaan eten☺️

Datum van bezoek: mei 2021
16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten. Het zuiden van Europa in uw bord. Verse visgerechten. De suggesties zijn steeds subliem

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die bistro My Place bekeken, bekeken ook

In bistro My Place geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.