“Gezellig samen zijn met lekker etentje”
Beoordeling van bistro My Place

bistro My Place
Geclassificeerd als nr. 13 van 76 Restaurants in Turnhout
Beschrijving: Wij zijn een family bistro met zeer uitgebreide kaart .Gaande van snacks /broodjs/tapas tot erse vis en vleesgerechten Koofie /gebak /ontbijtjes en een heel huiselijke sfeer met zuiders getinte gerechten .
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige zuiderse sfeer en super lekker gegeten! Bediening was top en originele aperitiefjes die mooi geserveerd werden! Aanrader om relaxed lekker te gaan eten☺️

Datum van bezoek: mei 2021

16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten. Het zuiden van Europa in uw bord. Verse visgerechten. De suggesties zijn steeds subliem

10 oktober 2020 beoordeeld

Elke keer opnieuw leuk om hier te komen!!! Steeds een zeer warme persoonlijke ontvangst... Gastvrouw Ilse en haar dochter zorgen voor een perfecte bediening in huiselijke sfeer... Meestal laten we ons leiden door de suggesties van Ise... altijd een schot in de roos!... Evenals de lekkere en betaalbare wijntjes.... Door de heerlijke gerechten die Valter met veel liefde bereid, waan je je echt even in het Zuiden... Evenwichtig gekruide smaakbommetjes waarvan je instant gelukkig wordt...
Verrassend pareltje in de “stille” Kempen....
Ik kan dit enkel % aanbevelen... maw: “ALLEN daarheen”!!!

Kat & Tom ❤️❤️❤️

9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig gegeten voor (h)eerlijke prijs# family sfeer en vriendelijke bediening
Chef kwam zelfs vragen of alles naar wens was #see you soon

9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader om te komen!
Lekker stukje vlees of vis is zeker een aanrader.
Heel lekker en met liefde gemaakt.
Onthaal is ook super.
Ookal is het druk ze hebben alles onder controle en doen het altijd met een glimlach hier moet je zeker eens komen eten ;)

Reizigers die bistro My Place bekeken, bekeken ook

In bistro My Place geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.