“Een aanrader”
Beoordeling van bistro My Place

bistro My Place
Geclassificeerd als nr. 19 van 75 Restaurants in Turnhout
Beschrijving: Wij zijn een family bistro met zeer uitgebreide kaart .Gaande van snacks /broodjs/tapas tot erse vis en vleesgerechten Koofie /gebak /ontbijtjes en een heel huiselijke sfeer met zuiders getinte gerechten .
3 weken geleden beoordeeld

We zijn hier al enkele keren samen met collega's uit eten geweest. Elke keer was het perfect in orde. Telkens lekker gegeten, vriendelijke bediening.
De cataplana is een echte aanrader. Maar ook de andere gerechten worden netjes verzorgd en vallen goed in de smaak.
Wij komen zeker terug. We gaan vaker met collega's uit eten en dit is toch één van onze favoriete plekjes!

Datum van bezoek: oktober 2019

3 weken geleden beoordeeld

Een van onze favoriete bistro’sAlles even lekker,voor iedereen wel iets lekkers te vinden op het menuMaar ........tegenwoordig héél belangrijk,gezelligheid troef.Dank u Ilse,Valter en Robin

Heerlijk uitgebreid buffet
Zoveel keuze uit verse gerechtjes heb ik nog nooit gezien
Perfect voor kids en zalige mensen

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriet restaurant in Turnhout met een familiale sfeer
Ilse is altijd super vriendelijk en chef Valter kookt de heerlijkste gerechten.
Zeker eens een T-bone steak bestellen of in de zomer een heerlijke BBQ gegrilde dorade

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd super lekker! Als je van Portugese specialiteiten houdt...of lekkere vleesgerechten....is het de place to be...hihi...my place! top bediening! Super vriendelijk! Feels like home ❤

Reizigers die bistro My Place bekeken, bekeken ook

In bistro My Place geweest? Deel je ervaringen!