“Lekker gegeten”
Beoordeling van bistro My Place

bistro My Place
Geclassificeerd als nr. 19 van 75 Restaurants in Turnhout
Beschrijving: Wij zijn een family bistro met zeer uitgebreide kaart .Gaande van snacks /broodjs/tapas tot erse vis en vleesgerechten Koofie /gebak /ontbijtjes en een heel huiselijke sfeer met zuiders getinte gerechten .
3 weken geleden beoordeeld

Een van onze favoriete bistro’sAlles even lekker,voor iedereen wel iets lekkers te vinden op het menuMaar ........tegenwoordig héél belangrijk,gezelligheid troef.Dank u Ilse,Valter en Robin

3 weken geleden beoordeeld

Heerlijk uitgebreid buffet
Zoveel keuze uit verse gerechtjes heb ik nog nooit gezien
Perfect voor kids en zalige mensen

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriet restaurant in Turnhout met een familiale sfeer
Ilse is altijd super vriendelijk en chef Valter kookt de heerlijkste gerechten.
Zeker eens een T-bone steak bestellen of in de zomer een heerlijke BBQ gegrilde dorade

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd super lekker! Als je van Portugese specialiteiten houdt...of lekkere vleesgerechten....is het de place to be...hihi...my place! top bediening! Super vriendelijk! Feels like home ❤

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere suggesties,vriendelijke bediening , gezellige zaak,echt de moeite ! Ook de ontbijten zijn altijd zeer uitgebreid en zeker een aanrader!

Reizigers die bistro My Place bekeken, bekeken ook

In bistro My Place geweest? Deel je ervaringen!