“met gezin van vijf gaan dineren”
Beoordeling van Miraneau

Miraneau
Geclassificeerd als nr. 17 van 76 Restaurants in Turnhout
Beschrijving: Miraneau is een trendy brasserie gelegen aan de Oude Kaai in Turnhout. Ruim terras aan het water en voldoende parking beschikbaar.
19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

met gezin van vijf gaan dineren op een woensdagavond. Correct reservatiesysteem, mooie zaak met zicht op water.
Veel klanten. Aperitief na 25 minuten. Redelijk uitgebreidde kaart.
Voorgerecht na een uur en hoofdschotel dertig min later. Prijs/kwaliteit eerder zwakjes. Videe eerder koud en medium gevraagde entrecote was doorbakken. Fritten van een slechte frituur.
Tochwel prijzig voor wat je krijgt. Bediening eerder matig tot goed.

Datum van bezoek: augustus 2020

16 juli 2020 beoordeeld

Algemeen een enorme tegenvaller. De service was verre van prettig en het eten was in mijn geval zwaar, droog en niet lekker van smaak. Hele nacht last gehad van mijn buik. Enkel de wijn was lekker en het interieur was erg mooi. Echt jammer. Ik zal niet meer terugkeren.
Het begon al bij binnenkomst: In het eerste gesprek met de bediening was mijn eerste zin: "Zou ik wat mogen vragen?" Waarop ik als antwoord kreeg: "Zolang het maar niet te ingewikkeld is." Het zal best als een grapje bedoeld zijn, maar als dat het eerst is dat je te horen krijgt, is dat verre van uitnodigend. Vervolgens bestellen we een fles wijn en onze zin is nog niet af of hij is weg. We moesten dan iemand anders aanspreken om de rest van de order door te geven. De wijn is geen enkele keer bijgevuld. Het eten was echt zwaar, miste smaak en lag echt als een blok op mijn maag. Toen we onze feedback op een nette voorzichtige manier gaven, kregen we vooral veel tegenwoord. Wij zijn echt met een rot gevoel vertrokken.

Datum van bezoek: juli 2020
ShirleyC2981, Eigenaar van Miraneau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste

We vinden het heel jammer om te lezen dat u een negatieve ervaring had bij ons.
Graag verduidelijken we wél nog enkele puntjes uit uw reactie.

Jullie zijn gestart met onze plateau Miraneau - een mix van de apero hapjes die op onze menukaart staan. Jullie wisten dus op voorhand al welke soort hapjes jullie konden verwachten. Bij het neerzetten van de plateau gaven jullie al onmiddellijk de opmerking dat de combinatie van gefrituurd & niet gefrituurd te vettig was – en ‘jullie maag er al van omdraaide’. Uiteraard hadden jullie er ook voor kunnen kiezen om enkele aparte apero hapjes te nemen - ipv een hele plateau.

Vervolgens heeft één van jullie de kabeljauw met preipuree & witte wijnsaus genomen.
Jullie gaven aan dat de kabeljauw goed was, maar de preipuree te veel was. De andere persoon nam het buikspek, wat niet verfijnd genoeg was.

Over het ‘tegenwoord’ dat jullie kregen kunnen we vrij duidelijk zijn. Op jullie opmerking van de puree heeft één van onze kelners gezegd dat dit persoonlijk is. Wat voor u misschien te veel is, is voor een andere persoon wel prima qua portie. Hij gaf aan dat hij die opmerking moeilijk kan doorgeven aan onze chef en hij ‘bruikbare feedback’ nodig heeft zodoende we ons gerecht kunnen verbeteren. Hij vroeg u om precies te vertellen wat u niet lekker vond en uiteindelijk kwam het erop neer dat alles te vettig en niet verfijnd genoeg was.

Uiteraard kunnen smaken verschillen en was het misschien niet zozeer uw ding, wat ook te begrijpen valt.
Graag willen we u er aan herinneren dat wij een brasserie zijn – en geen verfijnd restaurant.

Wij hebben begrip voor iedere klant zijn mening. Uiteraard is het ook onze plicht om te melden dat de kabeljauw één van onze meest genomen gerechten is én u één van de weinigen bent met zulke negatieve commentaar. Zo wordt dat toch wat objectiever dan uw reactie op zoveel goede reacties.

Tenslotte doen wij en ons personeel met veel plezier moeite om het onze klanten zo aangenaam mogelijk te maken, want ik kan u verzekeren dat wij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel dragen.

6 maart 2020 beoordeeld

De bediening is perfect. Ze hebben lekkere, verse gerechten, alles zeer verzorgd en mooi gepresenteerd. Het is wel wat te donker 's avonds in de zaak.

Datum van bezoek: november 2019
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote vriendengroep gaan eten. Top bediening lekker eten gezellige plek...
voor een huiswijn 29 euro de fles betalen vind ik persoonlijk wel wat veel.

Datum van bezoek: maart 2020
ShirleyC2981, Eigenaar van Miraneau, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

Hallo! Dankjewel voor jullie fijne feedback.
Wat betreft de fles huiswijn - zowel onze rode als witte huiswijn kost € 23,5. We hebben ook nog een suggestie huiswijn en deze komt op € 27,5. We hebben dan ook geen enkele huiswijn die op € 29 per fles komt. Naast onze huiswijnen hebben we ook een ruim aanbod aan kaartwijnen, wellicht hebben jullie dan hier een fles uit gekozen. Bij verdere vragen kan je ons altijd contacteren via info@miraneau.be.

23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect Light lunch. Ideale setting naast het water. Ideaal na de wandeling. Rustig kader. Aangename sfeer.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Miraneau bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Miraneau geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.