“Gewoonweg GEWELDIG!! ”
Beoordeling van Miraneau

Miraneau
Geclassificeerd als nr. 16 van 75 Restaurants in Turnhout
Beschrijving: Miraneau is een trendy brasserie gelegen aan de Oude Kaai in Turnhout. Ruim terras aan het water en voldoende parking beschikbaar.
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren komen eten met enkele vriendinnen! Bij aankomst geweldig goed ontvangen door de gastvrouw die ons heeft begeleid naar een tafeltje op het terras. We kregen direct de kaart en even later stonden de cocktails al op tafel! (Beste cocktails uit de regio). Als hoofdgerecht hadden we vongole gepakt, een echte aanrader! Al bij al een super gezellige avond, goede en zeer vriendelijke bediening, prachtige locatie en lekker eten! Wij komen zeker terug!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag 30aug zijn we lang gegaan bij één van de hippere zaken van Turnhout. Miraneau is een prachtige moderne zaak. Door het mooie interieur en de strakke look voelde we ons meteen thuis. Ook hebben ze een groot terras aan het water gelegen.

We hadden niet gereserveerd en vroegen aan 1 van de obers of we nog een plaatsje konden krijgen op het terras. Hij antwoordde vriendelijk dat hij even gingen kijken en daarna verwees hij ons naar een tafeltje aan de zijkant van het terras. ( het was super druk dus wij waren heel blij dat ze voor ons nog een plekje hebben vrijgemaakt)

Meteen kregen we de kaart en vroeg hij of we al iets wenste te drinken. Ikzelf bestelde de salade scampi en mijn vriendin nam een penne pesto. Zoals ik al zei was het een zeer drukke avond en we konden zien dat het personeel erg zijn best deed om iedereen verder te helpen.

Na ons eerste wijntje kwamen ze ons eten al aan tafel brengen. En wat heeft mij dat gesmaakt! De salade scampi was één van de beste salades die ik ooit al heb gegeten.
Er was wel een klein probleempje met de pasta van mijn vriendin. Die had deze zonder kaas besteld maar dat waren ze vergeten door te geven. Toen we dit vermelde aan de ober excuseerde hij zich voor het ongemak en kregen we binnen de 5min een nieuwe!

Kortom, een hippe, levendige, smaakvolle zaak waar jong en oud zich kan vermaken en lekker kan eten!

1 september 2019 beoordeeld

Heerlijk plaats om te zitten! Vooral op het grote terras lekker in het zonnetje! De bediening was top! Iedereen is er welkom! Mijn zoontje ging met alle aandacht lopen en kreeg veel vriendschap van het personeel! Het eten was ook op en top! De mosselen miraneau zijn een echte aanrader! Wij komen zeker terug! Doe zo verder!

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie en ambiance of de zaak is heel modern en goed gelegen. We hadden eerst onze aperitieven besteld en dat is het enige dat je kan krijgen in een redelijke tijdsframe. Service is traag en er is veel te weinig personeel. We hebben het personeel een heel aantal keer rond zien rennen om alles rond te krijgen. We hebben bijna een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht wat bestond uit een steak en een hamburger. Toen het eindelijk kwam hebben we de frietjes terug gestuurd want die zaten onder de olie en waren veel te hard gebakken. Toen we een nieuwe portie kregen, zei iemand van het personeel dat het er nog niet goed uitzag en vroeg of ze het weer terug moest sturen. Dat hebben we maar geweigerd want wie weet hoe lang we daar nog op hadden moeten wachten. Teleurstellend en ondermaats, wij komen in ieder geval niet meer terug.

30 augustus 2019 beoordeeld

Wij kwamen eten met kinderen om 19:15. tapas besteld als voorgerecht. Ober nam de menu’s af voor dat we hoofdgerecht konden bestellen. Meer dan een uur gewacht op 2 simpele bordjes tapas. Dit is gewoon belachelijk. Kinderen hadden heel veel honger. 5 keer!!! gevraagd achter onze tapas. Geen enkele reactie. Ober aangeklampt van andere sectie om gewoon gehoord te worden. Rekening gevraagd: 20 min gewacht om te ! mogen betalen! ‘Wij hebben maar 1 toestel, meneer’. Hoe onprofessioneel is dit? Terwijl ze de zaak volzetten met meer dan 50 mensen op het terras alleen al. Ga er aub NIET naar toe. Horecazaken genoeg in Turnhout. Ik ga al 25 j eten in allerlei horecazaken. Maar ik ben nog nooit zo schofterig behandeld.

Dank u wel Miraneau voor een fantastische avond. 70 euro voor 2 rondjes drank: 3x niets dus. Deze zaak stelt 0,0 voor op culinair gebied.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Miraneau bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Miraneau geweest? Deel je ervaringen!