“Uitstekende pizza voor heel goede prijs ”
Beoordeling van Antonello

Antonello
Geclassificeerd als nr. 13 van 41 Restaurants in Kasterlee
Keukens: Italiaans
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza hier zijn uitstekend voor een heel goede prijs. Een aanrader zijn de antipasto. Ook de pasta is zeker aan te bevelen. Heel vriendelijke bediening ook al waren wij met een heel grote groep. Helaas is de terras aan een nogal drukke straat, maar dit werd zeker gecompenseerd door het lekkere eten.

Schrijf een beoordeling

25 juni 2017 beoordeeld

Wij hadden als aperitief een prosecco, wat toch logisch is in een Italiaans restaurant.
We kregen individuele flesjes van 20 cl met als uitleg dat ze dan meer bubbels houden dan wanneer ze schenken uit een grote fles? Het tegendeel was waar, bijna geen bubbels en ook de smaak was niet top.
Voorgerecht carpaccio was een van de slechtste die ik ooit gegeten heb, waterachtig en vol met pezen.
De pizza's waren wel zeer ok. Spijtig genoeg het enige lichtpunt

4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was uitstekend, als voorgerecht hadden we een Italiaanse schotel voor 4 personen die ons zeer goed beviel. Al onze hoofdgerechten waren uitstekend maar we hadden spijtig genoeg geen plaats meer voor een dessert.
De Italiaanse kaart op de muur is een mooi pluspunt.

20 februari 2017 beoordeeld

Lekker eten en super gezellig, top bediening
Voor klein en groot kan je hier terecht, alles is aan te bevelen!!

7 februari 2017 beoordeeld

Typische Italiaanse keuken
Lekkere pizza, gamba's kortom prima gegeten
Snelle en vriendelijke bediening
Gaan zeker nog eens terug

Reizigers die Antonello bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Antonello geweest? Deel je ervaringen!