“Uitstekend eten”

Antonello
Geclassificeerd als nr. 13 van 41 Restaurants in Kasterlee
Keukens: Italiaans
4 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was uitstekend, als voorgerecht hadden we een Italiaanse schotel voor 4 personen die ons zeer goed beviel. Al onze hoofdgerechten waren uitstekend maar we hadden spijtig genoeg geen plaats meer voor een dessert.
De Italiaanse kaart op de muur is een mooi pluspunt.

Schrijf een beoordeling

20 februari 2017 beoordeeld

Lekker eten en super gezellig, top bediening
Voor klein en groot kan je hier terecht, alles is aan te bevelen!!

7 februari 2017 beoordeeld

Typische Italiaanse keuken
Lekkere pizza, gamba's kortom prima gegeten
Snelle en vriendelijke bediening
Gaan zeker nog eens terug

21 november 2016 beoordeeld

Eens lekker gaan eten op een zondagavond is altijd leuk, maar waar... Op weg naar een andere eetgelegenheid passeerden we Antonello en we stopten, gluurden eens binnen en het zag er gezellig uit en er was volk. Wij gingen dan ook maar eens een gok wagen. Eerste indruk: gezellig, rustig en netjes. Om de ergste honger te stillen lekker brood en olijven. En we kregen lekker eten geserveerd: milanese met gegrilde groenten vergezeld van gebakken aardappelen en spaghetti in tomatensaus... mooi opgediend en gloeiend heet. We hebben heerlijk gegeten en nog veel geprikt in de aardappelen en spaghetti tot we geen pap meer konden zeggen. Een nagerecht ging er jammer genoeg niet meer in, maar de koffie met wat zoetigheden smaakte. En de prijs achteraf viel niet tegen. Hier komen we zeker terug!

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt op z'n Italiaans, goed eten, geen stress, gezellig restaurant, fijn terras. Lekkere antipasta. .

Reizigers die Antonello bekeken, bekeken ook

Kasterlee, Antwerpen
Kasterlee, Antwerpen

In Antonello geweest? Deel je ervaringen!