“Ongelooflijk lekker tafelen in een heel aangename sfeer”
Beoordeling van Sevenhill Restaurant

Sevenhill Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 44 Restaurants in Kasterlee
Keukens: Turks
Beschrijving: SEVENHILL RESTAURANT ---fine cuisine & art--- te Kasterlee in België is een Turks- Ottomaans restaurant met een voorliefde voor de Oost-Mediterrane keuken op een hoog niveau.
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Het eten wordt heel mooi gepresenteerd, de smaken zijn top, de sfeer is heel relaxed (soms een beetje te relaxed). De bediening is top. Leuk dat je ook achtergrondinfo bij de dranken en het eten krijgt, zodat je een beeld krijgt op typische gebruiken. En last nut nog least, als vegetariër word je hier ook in de watten gelegd, er wordt compleet geen probleem van gemaakt om aangepaste meze te presenteren. We beleefden een heel aangename avond.

17 juli 2018 beoordeeld

Via een Turkse vriend/restaurantuitbater uit Antwerpen hadden we van de goede reputatie van Seven Hill gehoord en het leek ons de trip vanuit Antwerpen naar het "verre" Kasterlee waard. Volledig terecht bleek achteraf. We namen plaats in de zonnige tuin waar het heerlijk vertoeven was. We hadden geopteerd voor de Mezze menu, alhoewel de suggestiemenu's ons ook wel aanstonden, maar dat zal dan voor een volgende keer zijn. Zowel de talrijke koude als de warme gerechtjes waren zeer lekker en verfijnd. De bediening was top en vooral de gedetailleerde en interessante uitleg over de Turkse wijnen van de sommelier Bart B. was een surplus aan deze sowieso al positieve ervaring. We komen zeker terug om de rest van de kaart uit te proberen en lekkere Turkse wijnen te proeven

bart b, Manager van Sevenhill Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2018

Beste,

Wij proberen steeds, of het de suggestiemaandmenu, de meze à volonté, of een diner à la carte betreft, al uw smaakpapillen te prikkelen. Graag laat onze gedreven sommelier Bart u daarom ook kennismaken met het enorme kwalitatieve aanbod aan Turkse wijnen door velen niet gekend. Wij verwelkomen u graag terug voor een reis in Ottomaanse smaken.
Met dank voor uw review,

12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet zeggen dat de Turkse keuken top is, heerlijk genoten van vreemde smaken en lekker van A tot Z.... de rode wijn was subliem lekker , heel vriendelijke ontvangst, een aanrader van formaat

Beste Chris,
Het verheugd ons dat u zo genoten heeft! Ieder die deel uitmaakt van ons SevenHill-team tracht er steeds naar de avond tot een belevenis te maken. Voor velen een reis in het onbekende, maar steeds blij dat ‘the road not yet taken’ toch terug bewandeld wordt en wij onze gasten terugzien met blije verwachtingen.
Met dank voor de review,

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten rustig buiten in de afgesloten tuin. Met vieren de 4 gangen suggestiemenu gekozen. Dit was ruim voldoende en overheerlijk. Hierbij een witte wijn gedronken met hulp van de vriendelijke kelner / sommelier voor de keuze. Als afsluiter een Turkse en appelthee voor ons gezelschap. Het was een geslaagde avond en zeker een aanrader.

Beste mevrouw Geenens,
De verfijnde Turkse keuken is inderdaad totaal anders dan wat wij hier in België kennen onder de noemer ‘kebab’. Onze maandelijkse suggestiemenu (3-, 4- of 5 gangen), eventueel met aangepaste wijnen is inderdaad een aanrader.
Wij zijn blij dat een culinaire fijnproever als u dit concept naar waarde schat.
Dankuwel voor de review,

19 juni 2018 beoordeeld

Heerlijke gerechtjes, zeer toegewijde ober, rustige sfeer. Alle mensen rondom ons schenen ook te genieten.

bart b, Manager van Sevenhill Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2018

Beste Nina,
Onverwacht positief luidt als blij verrast ;).
Wij creëren graag rust (o.a. door geen GSM-gebruik) omdat de focus wordt gelegd op totaalbeleving van de zintuigen, smaak, geur, omgeving en algemeen welbehagen.
Blij dat u en uw gezelschap er van genoten hebben,

Reizigers die Sevenhill Restaurant bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Kasterlee, Antwerpen

In Sevenhill Restaurant geweest? Deel je ervaringen!