“Goed, spijtig van de geur op het terras”
Beoordeling van Fleur de Sel - GESLOTEN

Fleur de Sel
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Alex Verhoeven & Nathalie de Baenst heten u welkom bij Fleur de Sel, een exclusief restaurant te Kasterlee.
23 april 2018 beoordeeld

Mooie gerechten en smaken. Zeer vriendelijke bediening met een dikke pluim voor de voorstelling van de wijnen. Door het mooie weer werd er buiten op het terras geserveerd. Spijtig was er toen juist een ellendige mestgeur aanwezig. Tja, je zit op de buiten en dan kan je dit voorhebben.

Datum van bezoek: april 2018

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heel goed gesoineerd door Alex en Nathalie het was top het was verrassend het was subliem had spijt dat het dessert al voor mijn neus stond het ging zo snel maar zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: april 2018
5 maart 2018 beoordeeld

Een eerste bezoek dat zeker een vervolg zal krijgen. Als start een heerlijk huisaperitief, een echte aanrader. Alles wat dan volgde was ronduit schitterend. Ook de verschillende aangepaste wijnen waren bijzonder goed geselecteerd. Het feit dat er slechts 1 menu te reserveren is, maakt het niet minder boeiend. Jong enthousiasme, fijne bediening, kortom zoals het hoort.

5 maart 2018 beoordeeld

Eén van de betere restaurants in de kempen. Vriendelijke bediening, en mooi menu. Heerlijke gerechten en goede wijnen.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was mijn derde bezoek aan dit restaurant. Steeds ben ik weer verrast door de lekkere gerechten die zeer origineel op tafel worden getoverd! Proficiat!

Reizigers die Fleur de Sel bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen