Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 11 januari 2019

Van aperitief tot koffie: alles perfect en mooi gepresenteerd.
Lekker eten met een zeer verzorgde bediening. Lekkere wijnen in het wijnpakket.Zeker een ommetje waard! Wel reserveren, ook 's middags. Mooie omgeving om te wandelen>
Mooi terras aan het restaurant.

Kamertip: Hebben alleen gebruik gemaakt van het restaurant
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

Kerstavond hier doorgebracht met een nachtje slapen. Goed bed om in te slapen. Spijtig voor mij, ben nogal groot, twee bedden tegen elkaar geschoven. De verlichtingsknop staat tegen de muur. Dus eerst je bed uit om het licht aan te steken. Hoog bad om in te geraken. Voor mij geen probleem maar ik kan me inbeelden moeilijk voor mensen die slecht te been zijn. Het ontbijt ‘s morgens is in orde met voor ieders wat wils. Al bij al lekker geslapen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier naar aanleiding van het gouden jubileumfeest van mijn ouders wat gevierd werd in nabijgelegen feestzaal den Eyck.
Daar we na een glaasje op het risico niet wilden nemen om nog met de auto de baan op te gaan, kozen we voor een overnachting in dit hotel.
Als we de website bezochten leek het ons erg veelbelovend, doch de realiteit was teleurstellend.
Kamers zijn erg gedateerd, we verbleven in een hoekkamer waar we een erg benauwend gevoel kregen ondanks de minieme lichtinval door het kleine venster.
Bed had een zeer slechte matras, jammer... hierdoor slechte nachtrust.
Ontbijt was ook erg teleurstellend.
Op zondagochtend verwacht je voor de gevraagde prijs zowieso een glaasje Cava en geen voorverpakte confituur en dergelijke. Er waren geen vers krakende pistolets, geen verse koffiekoeken ( kleine koffiekoekjes die men zelf had afgebakken 😞 ), ook charcuterie was beperkt. Er werd niet rijkelijk aangevuld. Was erg jammer.
Besluit na ons verblijf hier: prijs/kwaliteit klopt het plaatje totaal niet!!! Is een erg duur hotel voor hetgeen wordt aangeboden.
Een taxi rechtstreeks naar huis had ons blijer gestemd achteraf bekeken.
Geen aanrader, zonde van het geld!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met een groep van 16 collega’s gelogeerd gedurende 2 dagen .
Mooie zaal met de nodige theekoffie faciliteiten. Voldoende kamers zodat wij allen een 1 pers kamer hadden .
Diner was met steil en zeer lekker

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018

5-gangen diner met 14 mensen. Men had als bijzonder begin kleine schaaltjes met circa 15 arabische gerechtjes gemaakt op speciaal verzoek van de organisator. Heel bijzondere smaken die werden gegeten als een soort tapas. Uiteindelijk was dit wellicht een beetje veel. Daarna normale meer Franse gerechten gegeten. Porties aan de grote kant en het hoofdgerecht van Iberico-varken met asperges viel een beetje tegen. Het vlees een beetje overcooked. Al met al een fijne avond met goede verzorging door het aanwezige personeel.

Kamertip: Wij waren hier alleen om te eten, dus verder geen tips
Datum van verblijf: mei 2018