Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier naar aanleiding van het gouden jubileumfeest van mijn ouders wat gevierd werd in nabijgelegen feestzaal den Eyck.
Daar we na een glaasje op het risico niet wilden nemen om nog met de auto de baan op te gaan, kozen we voor een overnachting in dit hotel.
Als we de website bezochten leek het ons erg veelbelovend, doch de realiteit was teleurstellend.
Kamers zijn erg gedateerd, we verbleven in een hoekkamer waar we een erg benauwend gevoel kregen ondanks de minieme lichtinval door het kleine venster.
Bed had een zeer slechte matras, jammer... hierdoor slechte nachtrust.
Ontbijt was ook erg teleurstellend.
Op zondagochtend verwacht je voor de gevraagde prijs zowieso een glaasje Cava en geen voorverpakte confituur en dergelijke. Er waren geen vers krakende pistolets, geen verse koffiekoeken ( kleine koffiekoekjes die men zelf had afgebakken 😞 ), ook charcuterie was beperkt. Er werd niet rijkelijk aangevuld. Was erg jammer.
Besluit na ons verblijf hier: prijs/kwaliteit klopt het plaatje totaal niet!!! Is een erg duur hotel voor hetgeen wordt aangeboden.
Een taxi rechtstreeks naar huis had ons blijer gestemd achteraf bekeken.
Geen aanrader, zonde van het geld!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met een groep van 16 collega’s gelogeerd gedurende 2 dagen .
Mooie zaal met de nodige theekoffie faciliteiten. Voldoende kamers zodat wij allen een 1 pers kamer hadden .
Diner was met steil en zeer lekker

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018

5-gangen diner met 14 mensen. Men had als bijzonder begin kleine schaaltjes met circa 15 arabische gerechtjes gemaakt op speciaal verzoek van de organisator. Heel bijzondere smaken die werden gegeten als een soort tapas. Uiteindelijk was dit wellicht een beetje veel. Daarna normale meer Franse gerechten gegeten. Porties aan de grote kant en het hoofdgerecht van Iberico-varken met asperges viel een beetje tegen. Het vlees een beetje overcooked. Al met al een fijne avond met goede verzorging door het aanwezige personeel.

Kamertip: Wij waren hier alleen om te eten, dus verder geen tips
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018

De Watermolen is een prima klein hotel midden in de Nete op een klein eiland gevormd door de Nete en de overloop rond de oude watermolen, die helaas niet meer in gebruik is. Wel is er een draaiende replica die een indruk geeft hoe dit vroeger werkte.

Dit is een echt familiehotel met zeer geengageerd en behulpzaam personeel. Vergaderen en overnachten hier is bijzonder plezierig. Kamers zijn comfortabel, ruim genoeg en met de gebruikelijke voorzieningen. Alles is schoon en keurig in orde. Door de ligging is er geen geluidsoverlast (behalve dan van sommige zingende vogels 's ochtends of de stromende beek...).

Ook na een diner in het Restaurant kan men hier 'recupereren' en de alcoholcontroles vermijden.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 april 2018

De grote trekpleister hier is het voortreffelijke restaurant, en dan is het fijn dat er ca 15 kamers zijn om te blijven overnachten. Die zijn prima, zeer schoon, met nette badkamers met douche. Zeer rustig gelegen, al kan het langsstromende water bij open raam wat lawaaiig gevonden worden. Een ontbijt zoals je in een goed restaurant kunt verwachten. Bijzonder vriendelijke ontvangst door de receptioniste, die je naar je kamer begeleidt. Parkeren voor de deur.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken