Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 11 oktober 2018 via mobiele applicatie

Met een groep van 16 collega’s gelogeerd gedurende 2 dagen .
Mooie zaal met de nodige theekoffie faciliteiten. Voldoende kamers zodat wij allen een 1 pers kamer hadden .
Diner was met steil en zeer lekker

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 juni 2018

5-gangen diner met 14 mensen. Men had als bijzonder begin kleine schaaltjes met circa 15 arabische gerechtjes gemaakt op speciaal verzoek van de organisator. Heel bijzondere smaken die werden gegeten als een soort tapas. Uiteindelijk was dit wellicht een beetje veel. Daarna normale meer Franse gerechten gegeten. Porties aan de grote kant en het hoofdgerecht van Iberico-varken met asperges viel een beetje tegen. Het vlees een beetje overcooked. Al met al een fijne avond met goede verzorging door het aanwezige personeel.

Kamertip: Wij waren hier alleen om te eten, dus verder geen tips
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018

De Watermolen is een prima klein hotel midden in de Nete op een klein eiland gevormd door de Nete en de overloop rond de oude watermolen, die helaas niet meer in gebruik is. Wel is er een draaiende replica die een indruk geeft hoe dit vroeger werkte.

Dit is een echt familiehotel met zeer geengageerd en behulpzaam personeel. Vergaderen en overnachten hier is bijzonder plezierig. Kamers zijn comfortabel, ruim genoeg en met de gebruikelijke voorzieningen. Alles is schoon en keurig in orde. Door de ligging is er geen geluidsoverlast (behalve dan van sommige zingende vogels 's ochtends of de stromende beek...).

Ook na een diner in het Restaurant kan men hier 'recupereren' en de alcoholcontroles vermijden.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 april 2018

De grote trekpleister hier is het voortreffelijke restaurant, en dan is het fijn dat er ca 15 kamers zijn om te blijven overnachten. Die zijn prima, zeer schoon, met nette badkamers met douche. Zeer rustig gelegen, al kan het langsstromende water bij open raam wat lawaaiig gevonden worden. Een ontbijt zoals je in een goed restaurant kunt verwachten. Bijzonder vriendelijke ontvangst door de receptioniste, die je naar je kamer begeleidt. Parkeren voor de deur.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 maart 2018 via mobiele applicatie

Het lijkt wel of je hier terug in de jaren ‘80 bent. Over de hele lijn : onthaal, service, gebouwen, inrichting, keuken en zaalbediening voldoet dit niet meer aan de standaard van vandaag. Dit restaurant / hotel staat op een tweesprong. Of je doet dringend een upgrade of je blijft teren op het bestaande, ouder wordende publiek.

Datum van verblijf: maart 2018