“Gezellig en lekker”

Taverne Oud Gemeentehuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 69 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 9 - € 35
Keukens: Grill
Beschrijving: Ons hecht team staat iedere dag paraat om u op uw wenken te bedienen. Zo ook chef Axel, trotse aanvoerder van het fornuis. Als afgestudeerde van de Brugse Hotelschool Spermalie zijn we gezegend met deze culinaire virtuoos in onze rangen. Gegeseld en gemeesterd in tal van bekende restaurants (waaronder De Rietgors en De Werf in Temse en De Notelaer in Bornem) ontdekte Axel al snel dat hij van een eerlijke keuken met klassieke gerechten en grills zijn stokpaardje wilde maken. Een keuken die hem in staat stelt een eigen accent te leggen. Een kwaliteitsvolle keuken tegen een eerlijke prijs, die bovenal mensen gezellig bij elkaar brengt. Geen enkele vierkante meter lieten wij daarvoor onbenut. Ons terras biedt plaats aan 70 personen, waarvan 35 plaatsen onder het overdekte 'regenterras'. Ideaal voor gasten die tijdens de lunch of het diner graag de buitenlucht opsnuiven.
5 april 2024 beoordeeld

Lekker en gezellig zoals altijd met vanavond een speciale dank aan Anna voor de aangename en vlotte bediening.
Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: april 2024
Axel Van Steenbergen, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2024

Bedankt voor uw bezoek en fijne recensie! Graag tot een volgende keer!
Culinaire groetjes

26 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegrild vlees ! Heel wat keuze van steak op de kaart. Ik ging voor de USA … super lekker.
Ook de vol au vent werd zeer gesmaakt !

Datum van bezoek: februari 2024
Axel Van Steenbergen, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Bedankt voor uw bezoek en deze mooie recensie.
Graag tot een volgende keer.

19 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een iets duurdere brasserie maar je krijgt waar voor je geld. Vriendelijke bediening. Vlees van topkwaliteit. Wij komen hier graag. Zelf wanneer het enorm druk is en het personeel krap blijven zij enorm vriendelijk en behulpzaam. Altijd lekker eten.

Datum van bezoek: december 2023
Axel Van Steenbergen, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2024

Beste

We danken u enorm voor deze recensies en uw bezoekjes.
Ons team straalt om dit te lezen.
Graag tot een volgende keer.

14 januari 2024 beoordeeld

Een héél leuke ervaring! Het personeel overtrof alle verwachtingen met hun ongelooflijke VRIENDELIJKHEID, en vooral ook attent voor ons iets langere keuzeproces en met aandacht voor de extra frietjes. Het eten was lekker en we hebben vandaag simpelweg genoten!

#GastvrijheidOpZijnBest #HeerlijkEten #TopService

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

Beste

Wat een mooie recensie! Dit doet ons een mega groot plezier. Bednakt voor jullie bezoek en zeer graag tot een volgende keer.

8 januari 2024 beoordeeld

Wij zijn zeer regelmatige klanten, zowel van 'Skaldu' maar veelal van Oud Gemeentehuis. Globaal altijd tevreden, prijs/kwaliteit meestal op goed niveau. Vandaag echter beduidend minder. Reden: beetje uitzonderlijk wordt bij het hoofdgerecht (scampi's in look) door mijn echtgenote brood gevraagd. In plaats van de "normale" afgebakken broodjes in het hygiënische broodzakje serveert men één broodje (4 parties, hoeveelheid dus oké) in een soort van "camenbert" verpakking. Het broodje was niet warm en dreef in een oliebad. Compleet niet eetbaar...
Onze vraag aan de ober - die overigens zeer beleefd en begripvol reageerde - om hetzij ander brood, hetzij een correct opgewarmd "oliebadbroodje" te serveren kon niet ingewilligd worden. Want geen ander brood in de keuken aanwezig en het "oliebadbrood" was volgens de chef correct geserveerd. De ober stelde nog voor om eventueel frietjes te brengen, maar dit hoefde voor mijn echtgenote dan weer niet.
Graag interventie naar de (chef?)kok, want dergelijk brood is echt 'not done'. Ik geloof nooit dat het de bedoeling kan zijn om op termijn dergelijke rotzooi te blijven serveren. Gelukkig kennen wij de zaak al jaren en komen nog wel terug. Maar een 2e keer dergelijke miskleun kan echt niet.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
Axel Van Steenbergen, Eigenaar van Taverne Oud Gemeentehuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2024

Beste

We betreuren uw recensie, als vaste klant begrijpt u zeker dat we snel willen ingrijpen wanneer er klachten zijn.
Dit dan openbaar zetten met vermelding dat u vaak langskomt doet ons wel moeilijk, want iets positief schrijven is nog niet / nooit gebeurd, voor te klagen direct.
Meer en meer klanten vroegen voor andere brood. Wij zijn opzoek gegaan naar een brood dat wordt gebakken door een gekende bakkerij dan tegenover een industrieel broodje. Veelom zijn de reacties zeer positief.. Echter kunnen we niet werken met 20 verschillende broodjes.
Wat onze ober wel had kunnen doen is ontbijtbroodje voor te stellen, maar dan moest dit nog 10 minuten afbakken. Voor u is dit broodje rotzooi maar voor velen was dit een verademing om eindelijk een deftig broodje te krijgen.
We geven het zeker door dat het minder vettig moet of kijken naar een ander soort brood. Het is wel jammer om te lezen dat deze recensie ook echt arrogant overkomt want rotzooi serveren zullen we nooit en dreigen dat u tergukomt maar bij een 2e miskleun niet meer.. dan voelen wij ons beter te vragen niet meer te komen.
Opmerkingen/ tekorten dienen constructief te worden besproken en opgelost maar het is altijd makkelijk openbaar te reageren omdat de stem krachtiger is in het typen dan in het echt spreken
Had u ons gemaild om dit te melden hadden we dit zeker kunnen oplossen.
Nu hebt u beslist voor een openbare mening en aanvaarden we deze opmerking.

Reizigers die Taverne Oud Gemeentehuis bekeken, bekeken ook

Temse, Oost-Vlaanderen
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

In Taverne Oud Gemeentehuis geweest? Deel je ervaringen!