“lekker gezellig”
Beoordeling van 't Alternatief

't Alternatief
Geclassificeerd als nr. 11 van 49 Restaurants in Bornem
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: "Lekkere, hedendaagse gerechten, klaargemaakt met uitsluitend dagverse producten" Daarvoor staat 't Alternatief garant! Of u nu komt voor een intieme tête-à-tête, een avondje genieten met vrienden of een snelle lunch, 't Alternatief biedt u een culinair alternatief. Gelegen in het centrum van Bornem in een rustiek pand.
13 september 2018 beoordeeld

Zeer aangename en vriendelijke ontvangst in dit gezellige resto in centrum Bornem. Een lekkere verrassende aperitief van het Huis of mosseltjes als voorgerecht zet de toon voor een leuke, gezellige avond eten en genieten! Prijs/kwaliteit zeker een aanrader en voor ieder wat wils om te eten. Uitstekende bediening en afsluiten van de avond doe je natuurlijk met een lekker dessertje!

Datum van bezoek: september 2018
Hans V, Public Relations Manager van 't Alternatief, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Dank je wel Stijn voor je fijne reactie!

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een goede prijs. Mooie locatie in het centrum van bornem. Vriendelijk bediening en aangenaam interieur.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere en eerlijke keuken.
Escargots met venkel , Cataplana.
Alles echt lekker. Mooie rosé wijn daarbij.
Dit is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was al even geleden dat we op dit adres geweest waren maar voor ons was het alleszins een "blij weerzien". We kozen uit de suggesties de Cataplana van vis en dit was echt een voltreffer. Puur en perfect gekruid, gewoon superlekker.

Datum van bezoek: juli 2018
16 juni 2018 beoordeeld

Met mijn 2 kinderen geboekt (15 en 13) op een vrijdagavond. Gezellig eigentijds ingericht, leuke en vriendelijke ontvangst. Vlotte bediening (met de smile). Ceasar salade, Mechelse Koekoek en Paardenfilet. Alle borden leeg en duimen en vingers afgelikt. Zeer goede kwaliteit, lekker en smaakvol. Wij komen zeker terug, echt goede plek voor een fijne avond

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die 't Alternatief bekeken, bekeken ook

In 't Alternatief geweest? Deel je ervaringen!