“Matig gewoon”
Beoordeling van 't Alternatief

't Alternatief
Geclassificeerd als nr. 11 van 49 Restaurants in Bornem
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: "Lekkere, hedendaagse gerechten, klaargemaakt met uitsluitend dagverse producten" Daarvoor staat 't Alternatief garant! Of u nu komt voor een intieme tête-à-tête, een avondje genieten met vrienden of een snelle lunch, 't Alternatief biedt u een culinair alternatief. Gelegen in het centrum van Bornem in een rustiek pand.
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewone bistro food. Geen franjes... Geen meerwaarde in een dorp met al vele eet- en diner mogelijkheden ...

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts hapje gaan eten, we waren er als eerste en de bediening ging dan ook zeer vlot. Lekker lams met gratinpatajes en een scampi curry voor mevrouw. Heel lekker. De dessertkeuze is eerder beperkt en minder inspirerend. Naarmate de zaak vol liep werd de bediening ook iets langzamer. In ieder geval een waardig alternatief voor de vele tavernes in Bornem.

Datum van bezoek: februari 2018
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste maal hier langsgeweest. Restaurant zat op vrijdagavond gezellig vol.Mooi strak wit interieur, met idd een grote vitrine maar stoorde ons niet.
Lekkere voorgerechten ( carpaccio en coquilles) en hoofdgerechten (supermalse onglet met blackwellsaus en gebakken paling in peperroomsaus) gegeten - porties groot genoeg én lekker, mooie bordjes.
Lekkere huiswijn gedronken.
Het dessert kon volgens ons nog iets meer verfijnd.Bediening was correct en vriendelijk met achteraf nog een fijne babbel.we hebben hier lekker gegeten met verse producten dus we komen hier zeker nog wel eens terug!

21 januari 2018 beoordeeld

Het eten is er prima maar de bediening verdiend niet veel punten. Een dienster die verschillende malen voorbij je tafel loopt en niet merkt dat je al een half uur zonder drinken zit en de borden van het voorgerecht niet afruimt kan volgens mij echt niet.
De bediening is ook veel te traag, 2,5h voor een lunch is toch wat veel van het goede.
Ook zou ik wat doen aan de etalage want je zit echt figuurlijk te eten in de vitrine, niet gezellig en we zijn echt niet de enigen die dit opmerken.

Datum van bezoek: december 2017
12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrast weeral,paar jaar geleden hier nog geweest toen het boven cafe luxhuis gelegen was..eten was toen ook al lekker maar nu op de nieuwe locatie nog eens langsgeweest.Heel mooi pand,inrichting pico bello de bediening was heel goed,druk maar te doen met maar 2 personen in de zaal.chapeaux!het eten was heel lekker van begin tot einde.zeer lekker en mooie bordjes!wij komen terug!

Reizigers die 't Alternatief bekeken, bekeken ook

In 't Alternatief geweest? Deel je ervaringen!