“Beetje café-achtig, maar kwalitatief helemaal OK”
Beoordeling van Brasserie tKasseibaantje

Brasserie tKasseibaantje
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Koffie en thee in Bornem
3 oktober 2017 beoordeeld

Brasserie 't Kasseibaantje heeft zijn inrichting een beetje tegen. Je hebt het gevoel in een café binnen te komen, en dat is het ook, maar tegelijk doen de uitbaters hun uiterste best om een brasserieconcept neer te zetten. Aan de kwaliteit zal het zeker niet liggen: de keuze is beperkt maar gevarieerd, en het is inderdaad beter om met verse ingrediënten te werken, dan een uitgebreid aanbod diepvriestoestanden te serveren. De bediening is zeer vriendelijk, de gerechten verzorgd. Het huiswijntje kan beter, maar het kost ook maar 19 EUR voor een fles. Een ideale plek voor wie iets lekkers wil eten en er niet op uit is om uren aan een stuk in een poepsjiek kader te zitten tafelen. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

26 september 2017 beoordeeld

Ik heb Brasserie 't Kasseibaantje leren kennen na een groepswandeling met vrienden die ook allemaal een Pyreneese herdershond hebben. Nadien zijn we er nog enkele keren met ons gezin gaan eten. Telkens opnieuw uiterst vriendelijke bediening en superlekker eten. Een echte aanrader. Het stoofvlees is er echt verrukkelijk.

7 juli 2017 beoordeeld

Gezellig en lekker voor een hapje en een drankje.
De uitbaters hebben verstand van hun vak. hier kom ik terug

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudige taverne maar van heel het week end dat we in bornem waren wel het lekkerste, verse aspergesoep, lekkere verse asperges a la flamande maar wel top

4 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere lunch
Goede prijs kwaliteit
We zochten via TripAdvisor in de buurt waar we aan het rijden waren en vonden deze café brasserie

Reizigers die Brasserie tKasseibaantje bekeken, bekeken ook

In Brasserie tKasseibaantje geweest? Deel je ervaringen!