“SUPER!”

Skaldu
Geclassificeerd als nr. 3 van 68 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 5 - € 35
13 april 2024 beoordeeld

Superlekker gegeten in een heel gezellig en aangenaam kader én met een topbediening van Anna!!
We komen zeker nog terug! 😊

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2024

Bedankt voor de fijne recensie en uw bezoek!
Graag tot de volgende keer!

Culinaire groetjes, Melissa

1 april 2024 beoordeeld

Mooie zaak. Zowel binnen als de terrassen aan de oude Schelde arm die afgesloten is. Lekkere gerechten, vlugge bediening. Basiswijnen vrij duur maar lekker. Een oase van rust. Vriendelijke bediening. Kennen hun vak.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Beste,
Dankuwel voor deze review. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze collega's.
Graag tot binnenkort. Groetjes, Melissa

26 maart 2024 beoordeeld

Heb jij graag op resto het gevoel dat je 'gesoigneerd' wordt, daarbij nog eens supervriendelijk bediend en geniet je graag van verse lekkere gerechten? Dan is Skaldu een absolute aanrader. Gezellig kader met zicht op het water, Anna en Evi bedienen u schitterend. Wie graag vis of zeevruchten eet zal zó genieten. Sharing starters ook ruime porties en keilekker kortom topadresje om regelmatig te bezoeken, tot snel! 😉🎉🥂🍽

Datum van bezoek: maart 2024

Beste, hartelijk dank voor deze review. Heel leuk om te lezen dat je bezoek een succes was.
Graag tot snel! Groetjes, Melissa

25 maart 2024 beoordeeld

Skaldu is of was voor ons geen onbekende. Lekker eten in een mooi kader met supervriendelijke bediening. Zaterdag laatstleden hadden we een verjaardagsetentje voor een 17-tal vrienden georganiseerd. Van bij het aperitief tot en met het dessert was het super. Superlekker 4-gangenmenu met de nodige lekkere drankjes. Ook nu was de bediening TOP. Speciale dank aan Anna. Kortom, Skaldu is echt een aanrader.

• Sfeer

Beste, Bedankt voor uw review.
We vinden het fijn te lezen dat jullie een super toffe avond beleefd hebben.
Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer.
Groetjes, Melissa

24 maart 2024 beoordeeld

Deze zaak met chef Yannick verdient Michelin sterren. Het eten is subliem, super lekker en qua presentatie top. De bediening (Anna) is vlot, ongedwongen en van een spontaniteit waar anderen een voorbeeld aan kunnen komen nemen ! Zowel voor het eten als de bediening komen we zeker terug!

• Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2024

Beste

Deze recensie maakt ons super gelukkig.
Onze medewerkers kunnen dit lezen en zien en zullen fier zijn op hun welverdiende prestaties. Bedankt voor uw vis-ite en graag tot snel. Awel

Reizigers die Skaldu bekeken, bekeken ook

In Skaldu geweest? Deel je ervaringen!