“Skaldu is zó top!”

Skaldu
Geclassificeerd als nr. 3 van 69 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 5 - € 35
26 maart 2024 beoordeeld

Heb jij graag op resto het gevoel dat je 'gesoigneerd' wordt, daarbij nog eens supervriendelijk bediend en geniet je graag van verse lekkere gerechten? Dan is Skaldu een absolute aanrader. Gezellig kader met zicht op het water, Anna en Evi bedienen u schitterend. Wie graag vis of zeevruchten eet zal zó genieten. Sharing starters ook ruime porties en keilekker kortom topadresje om regelmatig te bezoeken, tot snel! 😉🎉🥂🍽

Datum van bezoek: maart 2024
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2024

Beste, hartelijk dank voor deze review. Heel leuk om te lezen dat je bezoek een succes was.
Graag tot snel! Groetjes, Melissa

25 maart 2024 beoordeeld

Skaldu is of was voor ons geen onbekende. Lekker eten in een mooi kader met supervriendelijke bediening. Zaterdag laatstleden hadden we een verjaardagsetentje voor een 17-tal vrienden georganiseerd. Van bij het aperitief tot en met het dessert was het super. Superlekker 4-gangenmenu met de nodige lekkere drankjes. Ook nu was de bediening TOP. Speciale dank aan Anna. Kortom, Skaldu is echt een aanrader.

• Sfeer

Beste, Bedankt voor uw review.
We vinden het fijn te lezen dat jullie een super toffe avond beleefd hebben.
Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer.
Groetjes, Melissa

24 maart 2024 beoordeeld

Deze zaak met chef Yannick verdient Michelin sterren. Het eten is subliem, super lekker en qua presentatie top. De bediening (Anna) is vlot, ongedwongen en van een spontaniteit waar anderen een voorbeeld aan kunnen komen nemen ! Zowel voor het eten als de bediening komen we zeker terug!

• Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2024

Beste

Deze recensie maakt ons super gelukkig.
Onze medewerkers kunnen dit lezen en zien en zullen fier zijn op hun welverdiende prestaties. Bedankt voor uw vis-ite en graag tot snel. Awel

24 maart 2024 beoordeeld

Vandaag de verjaardag gevierd van mijn man met vrienden!
Het was allemaal super lekker en een topbediening van zeer vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar!!!
Wij komen terug !

Beste

Het doet ons een plezier te lezen dat jullie van jullie vis-ite hebben genoten.
Geniet nog van deze mooie verjaardag en graag tot snel.

Axel

17 maart 2024 beoordeeld

Wat een uitstekend restaurant. Wij hadden de volledige menu gekozen voor 8 personen. Wat een surprise, overheerlijke gerechten. Smaken, presentatie, bediening het was allemaal perfect. Met Anne en haar team voelden we ons direct thuis.
Hier moet je echt eens geweest zijn, dan weet je pas hoe een goed restaurant moet zijn.
Wij komen zeker terug
Julien, voor de familie De Bock

• Sfeer

Beste, we zijn sprakeloos van deze recensie!
bedankt voor deze mooie woorden en uw vis-ite. Graag tot binnenkort.

Axel

Reizigers die Skaldu bekeken, bekeken ook

In Skaldu geweest? Deel je ervaringen!