“OVERHEERLIJKE BELEVING”

Skaldu
Geclassificeerd als nr. 3 van 68 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 5 - € 35
17 maart 2024 beoordeeld

Wat een uitstekend restaurant. Wij hadden de volledige menu gekozen voor 8 personen. Wat een surprise, overheerlijke gerechten. Smaken, presentatie, bediening het was allemaal perfect. Met Anne en haar team voelden we ons direct thuis.
Hier moet je echt eens geweest zijn, dan weet je pas hoe een goed restaurant moet zijn.
Wij komen zeker terug
Julien, voor de familie De Bock

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2024

Beste, we zijn sprakeloos van deze recensie!
bedankt voor deze mooie woorden en uw vis-ite. Graag tot binnenkort.

Axel

22 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons de eerste keer dat we in deze zaak gingen eten, ter gelegenheid van onze huwelijksverjaardag. Wij kozen voor het Skaldu-menu en gingen van start met een amuse van St.Jacobsvrucht en hierna een soepje van coco’s. Als voorgerecht kregen we gemarineerd varkensvlees en bouillon van langoustines. Allemaal zeer smaakvol en prima gebracht. Mijn partner had skrei als hoofdgerecht, ik kalfssteak. Beiden andermaal zo lekker dat je er vrolijk van werd. Afsluiten deden we respectievelijk met een mousse van passievrucht en een kaasbordje. Reken dan nog een glas crémant en champagne, een glas witte wijn en een grote fles bruiswater erbij en we kwamen uit op 153€. Een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding dus. Vermeldenswaardig is zeker ook de vlotte en sympathieke bediening door Anna waardoor de totaalervaring alleen maar beter wordt. Wij komen graag terug om andermaal te genieten!

Datum van bezoek: februari 2024
AXEL VAN STEENBERGEN, Owner van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2024

Beste

het doet ons zoveel goed om zo een mooie recensie te mogen lezen.
Ons team wilt dan ook altijd hun best doen en dit is de grootste motivatie die ze kunnen hebben.
Bedankt voor jullie vis-ite en graag tot een volgende keer.

17 februari 2024 beoordeeld

We waren voor het eerst hier in Skaldu. Zeer lekker gegeten in een mooi kader en top bediening door Anna! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Beste

We danken u voor deze super mooie recensie en jullie fijn bezoek.
Graag tot een volgende keer.

3 februari 2024 beoordeeld

Vanavond gaan eten in Skaldu met het gezin en het was keigoed meegevallen !
Gezellig setting in het zaalgedeelte met de boom. We zijn beide begonnen met een cocktail (alco & non alco), beide waren beide mooi gebracht en goed van smaak smen met een leuke lekkere amuse van de keuken. Vervolgens Sashimi van zalm, tonijn en zeebaars van de suggesties uitgeprobeerd. Dit was mooi gepresenteerd op een bord crushed ice, met aziatische garnituur zoals gember, wasabi, sojasaus, ... Zeer lekker en fris voorgerechtje !
Daarna kozen we voor de skrei met prei garnalensausje en patatje van de suggestie kaart. Skrei was top klaargemaakt, lekker sausje, helemaal lekker.
Mijn partner koos voor de Dorade in zoutkorst (vaste kaart) met een trio van groenten, ook deze werd mooi geserveerd, aan tafel opgesneden en werd zeer goed gesmaakt. De dochter koos voor een klassieker, namelijk balletjes in tom.saus - ook een meevaller!
Dus sfeer en gezelligheid vonden we zeker terug. De keuken is top voor die prijs ! Bediening was ok.

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2024

Beste

We danken u enorm voor deze mooie recensie en vooral uw bezoek!
We weten dat er gisteren een personeelslid te weinig was voor de bediening, maar ondanks dit alles heeft ons team toch het beste van zichzelf gegeven.
We zien u graag een volgende keer terug.

21 januari 2024 beoordeeld

Zeer goed gegeten! Goede porties, warm genoeg, veel keuze.
Gezellige sfeer! Beleefde bediening.
Hier gaan we vaker passeren.

Datum van bezoek: januari 2024
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2024

Beste

Bedankt voor deze mooie recensie en graag tot een volgende keer!
Culinaire groeten

Reizigers die Skaldu bekeken, bekeken ook

In Skaldu geweest? Deel je ervaringen!