“We komen zeker terug!”

Skaldu
Geclassificeerd als nr. 3 van 70 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 5 - € 35
17 februari 2024 beoordeeld

We waren voor het eerst hier in Skaldu. Zeer lekker gegeten in een mooi kader en top bediening door Anna! We komen zeker terug!

• Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Beste

We danken u voor deze super mooie recensie en jullie fijn bezoek.
Graag tot een volgende keer.

3 februari 2024 beoordeeld

Vanavond gaan eten in Skaldu met het gezin en het was keigoed meegevallen !
Gezellig setting in het zaalgedeelte met de boom. We zijn beide begonnen met een cocktail (alco & non alco), beide waren beide mooi gebracht en goed van smaak smen met een leuke lekkere amuse van de keuken. Vervolgens Sashimi van zalm, tonijn en zeebaars van de suggesties uitgeprobeerd. Dit was mooi gepresenteerd op een bord crushed ice, met aziatische garnituur zoals gember, wasabi, sojasaus, ... Zeer lekker en fris voorgerechtje !
Daarna kozen we voor de skrei met prei garnalensausje en patatje van de suggestie kaart. Skrei was top klaargemaakt, lekker sausje, helemaal lekker.
Mijn partner koos voor de Dorade in zoutkorst (vaste kaart) met een trio van groenten, ook deze werd mooi geserveerd, aan tafel opgesneden en werd zeer goed gesmaakt. De dochter koos voor een klassieker, namelijk balletjes in tom.saus - ook een meevaller!
Dus sfeer en gezelligheid vonden we zeker terug. De keuken is top voor die prijs ! Bediening was ok.

Datum van bezoek: februari 2024
    • Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2024

Beste

We danken u enorm voor deze mooie recensie en vooral uw bezoek!
We weten dat er gisteren een personeelslid te weinig was voor de bediening, maar ondanks dit alles heeft ons team toch het beste van zichzelf gegeven.
We zien u graag een volgende keer terug.

21 januari 2024 beoordeeld

Zeer goed gegeten! Goede porties, warm genoeg, veel keuze.
Gezellige sfeer! Beleefde bediening.
Hier gaan we vaker passeren.

Datum van bezoek: januari 2024
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2024

Beste

Bedankt voor deze mooie recensie en graag tot een volgende keer!

21 januari 2024 beoordeeld

Ik eet dolgraag paling in ‘t groen en waar beter dan in de palingstreek bij uitstek? Maar wat een ontgoocheling… Wat volgens de overigens vriendelijke serveerster een recept van grootmoeder of moeder van de eigenaar is , was gewoon niet lekker: het “groen” was heel erg bitter en leek qua smaak en structuur in niets op de klassieke paling in t groen. Zonde van de 36€. De overige gerechten van ons gezelschap waren trouwens wel lekker, vooral de zwezerik van mijn echtgenote was heerlijk. Lekker genoeg om niet tegen de bediening te zeuren over mijn gerecht. Volgende keer beter.

Beste

Jammer dat u niet tevreden was van de paling, ondanks we deze wel veel verkopen met de nodige complimenten.
Smaken kunnen uiteraard verschillen.
Toch vinden we het fijner een oplossing aan te bieden ipv een recensie te lezen.
Hopend u een volgende keer beter van dienst te zijn.
CUlinaire groeten

14 januari 2024 beoordeeld

Prachtige gelegenheid, vriendelijke bediening en lekker eten. Wij keren zeker nog terug voor alweer een lekkere ervaring.

• Sfeer
AXEL VAN STEENBERGEN, Eigenaar van Skaldu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2024

Bedankt voor deze mooie rencensie en uw bezoek
graag tot een volgende keer. Culinaire groeten

Reizigers die Skaldu bekeken, bekeken ook

In Skaldu geweest? Deel je ervaringen!