“Topper!!!!!”

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 68 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 11 - € 26
4 weken geleden beoordeeld

Heel gezellig etablissement, niets negatief op aan te merken. We werden super verwend!

Prijs kwaliteit top! Echt een aanrader.

Datum van bezoek: april 2024

4 weken geleden beoordeeld

Eetgelegenheid met veel potentieel.
Wisselend maandmenu + à la carte mogelijk.
Gezellige inkleding
Live kitchen
Goede bediening
Lekkere, gevarieerde gerechten met verse ingrediënten
Eerlijke prijs
De reservatielijst spreekt voor zich.

Datum van bezoek: april 2024
4 weken geleden beoordeeld

Zeer lekker gegeten in een mooie gezellige setting. Oog voor detail . Personeel zeer behulpzaam. Absoluut een aanrader ! Wij komen zeker terug.

4 weken geleden beoordeeld

Topkwaliteit aan een meer dan eerlijke prijs. Zeer mooie setting en uiterst vriendelijke bediening. Een plaats om zeker terug te komen.

4 weken geleden beoordeeld

We komen hier sedert de opening en nog altijd blij om terug te komen.Superlekker en ook de bediening heel verzorgd. Hier komen we graag terug.

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!