“Topkwaliteit!”

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 68 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 11 - € 26
4 weken geleden beoordeeld

Topkwaliteit aan een meer dan eerlijke prijs. Zeer mooie setting en uiterst vriendelijke bediening. Een plaats om zeker terug te komen.

Datum van bezoek: mei 2024

4 weken geleden beoordeeld

We komen hier sedert de opening en nog altijd blij om terug te komen.Superlekker en ook de bediening heel verzorgd. Hier komen we graag terug.

Datum van bezoek: mei 2024
30 april 2024 beoordeeld

Lekker lichte en smaakvolle gerechten met oog voor detail en dit alles voor een zéér eerlijke prijs. Een zeer sterke aanrader!

Datum van bezoek: april 2024
26 maart 2024 beoordeeld

Zoals reeds zo vaak, beleefden we ook nu weer een geweldige ervaring!
De ontvangst en de voorstelling van de gerechten zijn steeds perfect, de smaakervaring erna, zo mogelijk, nog meer. We raadden het restaurant al aan velen aan en die blijven teruggaan....
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2024
12 maart 2024 beoordeeld

Gewoonweg een FANTASTISCHE ervaring beleefd. Het eten was subliem alsook de service en bediening. Alle credits voor het ganse team. Zeker een bezoek aan te raden.

Datum van bezoek: januari 2024

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!