“Smaakbomavontuur.”

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 68 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 11 - € 26
30 april 2024 beoordeeld

Lekker lichte en smaakvolle gerechten met oog voor detail en dit alles voor een zéér eerlijke prijs. Een zeer sterke aanrader!

Datum van bezoek: april 2024

26 maart 2024 beoordeeld

Zoals reeds zo vaak, beleefden we ook nu weer een geweldige ervaring!
De ontvangst en de voorstelling van de gerechten zijn steeds perfect, de smaakervaring erna, zo mogelijk, nog meer. We raadden het restaurant al aan velen aan en die blijven teruggaan....
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
12 maart 2024 beoordeeld

Gewoonweg een FANTASTISCHE ervaring beleefd. Het eten was subliem alsook de service en bediening. Alle credits voor het ganse team. Zeker een bezoek aan te raden.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
12 maart 2024 beoordeeld

Het was ons 2e bezoek aan H-eat en ook nu zeer lekker gegeten. Is ons favoriete restaurant in oost Vlaanderen ! Keuken, bediening, sfeer
alles TOP👍

Datum van bezoek: februari 2024
11 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele gerechten, zeer goede prijs-kwaliteit. Leuk om je te laten verrassen door het menu van de dag! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2024

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!