“Geweldig!”

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 69 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 11 - € 26
26 maart 2024 beoordeeld

Zoals reeds zo vaak, beleefden we ook nu weer een geweldige ervaring!
De ontvangst en de voorstelling van de gerechten zijn steeds perfect, de smaakervaring erna, zo mogelijk, nog meer. We raadden het restaurant al aan velen aan en die blijven teruggaan....
Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2024

12 maart 2024 beoordeeld

Gewoonweg een FANTASTISCHE ervaring beleefd. Het eten was subliem alsook de service en bediening. Alle credits voor het ganse team. Zeker een bezoek aan te raden.

Datum van bezoek: januari 2024
12 maart 2024 beoordeeld

Het was ons 2e bezoek aan H-eat en ook nu zeer lekker gegeten. Is ons favoriete restaurant in oost Vlaanderen ! Keuken, bediening, sfeer
alles TOP👍

Datum van bezoek: februari 2024
11 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele gerechten, zeer goede prijs-kwaliteit. Leuk om je te laten verrassen door het menu van de dag! We komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2024
10 maart 2024 beoordeeld

Zeer vriendelijk zaalpersoneel, heel gezellige accomodatie om in te vertoeven. Het eten was magnifiek, verfijnd, alles zeer mooi gepresenteerd en smaken die elkaar mooi aanvullen. Een echt aanrader.

Datum van bezoek: januari 2024

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.