“Origineel, topkwaliteit!”

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 70 Restaurants in Bornem
Prijsklasse: € 11 - € 26
11 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele gerechten, zeer goede prijs-kwaliteit. Leuk om je te laten verrassen door het menu van de dag! We komen zeker terug!

10 maart 2024 beoordeeld

Zeer vriendelijk zaalpersoneel, heel gezellige accomodatie om in te vertoeven. Het eten was magnifiek, verfijnd, alles zeer mooi gepresenteerd en smaken die elkaar mooi aanvullen. Een echt aanrader.

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer
10 maart 2024 beoordeeld

Het is steeds een verademing. Het gastronomisch een topper. Eten op de borden zijn kunstwerkjes voor oog en smaak .bediening door een klasse gastvrouw.
Prijs kwaliteit ligt in balans

10 maart 2024 beoordeeld

Zoals altijd was het weer culinair genieten. Vriendelijke bediening en super lekkere combinaties van smaken. Gezellige setting waar je je ECHT welkom voelt. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant. Prijs-kwaliteit een echte topper. Wij blijven komen!

• Sfeer
10 maart 2024 beoordeeld

Super ervaring, je wordt er echt verwend, iedereen is er even vriendelijk.
Verse producten, verrassende combinaties, heerlijk vers gemaakt ijs, lekkere aangepaste wijnen.
Wij komen alvast terug.

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!