“Gezellig en heel lekker”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Bornem
15 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel blij met de keuze van biestro h-eat. Gezellig, lekker en heel vriendelijke bediening. Top, we gaan zeker nog terug.

14 mei 2022 beoordeeld

We zijn hier met vrienden komen eten . Zeer vriendelijke ontvangst. Mooi interieur. De menu en suggesties worden door de gastvrouw voorgesteld . Top ! Wij kozen de maandmenu bestaande uit 3 gangen . Iedere gang is er keuze uit 3 gerechten . De gerechten zijn zeer gevarieerd, smaakvol en verfijnd . Echt een top adresje . Zeer professionele bediening . We komen hier graag terug . Prijs kwaliteit is super .

11 mei 2022 beoordeeld

Op aanraden van een vriend hier gaan eten.
Ver op voorhand reserveren is de boodschap.
Wij gingen per trein naar daar, het restaurant ligt op wandelafstand van het station.

Het eten was su-bliem! Wijn pairing en bediening evenzeer onberispelijk.

Niets op aan te merken.

Datum van bezoek: januari 2022
18 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen voor verschillende gelegenheden geweest. Sterkste punt is ongetwijfeld de constante topkwaliteit in zowel de gastvrije en vriendelijke bediening als de heerlijke en verrassende bereidingen. Zeer sterke prijs/kwaliteitverhouding is zeker ook het vermelden waard.

18 april 2022 beoordeeld

Zoals steeds een geweldige culinaire ervaring voor een onklopbare prijs. Zeker een aanrader voor wie vernieuwende gerechten wil degusteren.

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Sint-Amands, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!