“Originele gastronomische verrassing !”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Bornem
22 november 2020 beoordeeld

Vorige week voor 1e keer 3 gangenmenu take-away uitgeprobeerd. Heel warme gastvrije ontvangst. Alles schitterend ingepakt, sausjes apart en als verrassing tapenade met grisini stokjes voor bij het aperitief en 2 mooie lekkere chocolaatjes voor bij de koffie, verrassend leuk om dit erbij te krijgen. Leuk is ook dat je telkens kan kiezen tussen 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten, of natuurlijk ook à la carte. Als voorgerecht 2 kroketten van pulled pork met cheddar, kastanjezwam en aioli, héél lekker! Sint Jacobsmosselen met schorseneer en sausje van erwtjes met munt, verfijnd! Beide vergezeld van een mooi ogend bruin en wit broodje. Hertenfilet rossini met merg , saus met ganzenlever, aardpeer, rode ui. Mooi stuk vlees, supermals, super! Rode vruchtengratin met cassis en framboos en vanilleijs. Brownie met kastanjecreme en marsmallow, wauw, sappig en echte chocoladesmaak! Dit alles mooi verpakt in een bruine papieren tas en vergezeld van een duidelijke uitleg hoe alles op te warmen, en ze zetten er ook duidelijk bij dat je voor het ijs extra koeling moet meebrengen. Zeker voor herhaling vatbaar. Is voor ons 17 km rijden, maar dan hebben we toch een doel in deze donkere Coronaperiode, met een lekker culinair festijn.

Datum van bezoek: november 2020

12 november 2020 beoordeeld

Altijd al zeer lekker gegeten, een vast adresje geworden bij ons. Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020
18 oktober 2020 beoordeeld

Heerlijk... altijd genieten daar! Voor wie eens echt lekker wil eten en zich graag eens laar verrassen door een klassieker in een eigentijds jasje.

Datum van bezoek: oktober 2020
30 september 2020 beoordeeld

Steeds rijkhalzend uitkijken om hier terug te komen en culinair te genieten.. iedereen doed hier zijn/ haar best om je als klant te verwennen met menutjes tot in de puntjes verzorgd in een gezellig kader, hier beleef je steeds een tongstrelende sensatie.

Datum van bezoek: september 2020
17 september 2020 beoordeeld

Zoals steeds hebben we genoten van de vlotte en vriendelijke bediening en het super lekker eten. Wij hadden het menu en elk gerecht was tot in de puntjes afgewerkt en smaakvol opgediend. Een echte aanrader !!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Sint-Amands, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.