“Topzaak!”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Bornem
12 november 2020 beoordeeld

Altijd al zeer lekker gegeten, een vast adresje geworden bij ons. Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020

18 oktober 2020 beoordeeld

Heerlijk... altijd genieten daar! Voor wie eens echt lekker wil eten en zich graag eens laar verrassen door een klassieker in een eigentijds jasje.

Datum van bezoek: oktober 2020
30 september 2020 beoordeeld

Steeds rijkhalzend uitkijken om hier terug te komen en culinair te genieten.. iedereen doed hier zijn/ haar best om je als klant te verwennen met menutjes tot in de puntjes verzorgd in een gezellig kader, hier beleef je steeds een tongstrelende sensatie.

Datum van bezoek: september 2020
17 september 2020 beoordeeld

Zoals steeds hebben we genoten van de vlotte en vriendelijke bediening en het super lekker eten. Wij hadden het menu en elk gerecht was tot in de puntjes afgewerkt en smaakvol opgediend. Een echte aanrader !!!!

Datum van bezoek: augustus 2020
11 september 2020 beoordeeld

Heel erg lekker eten, vriendelijke bediening.Wij hadden het menu genomen, aanrader.
Gewoon toprestaurant !
ik komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Sint-Amands, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.