“hebben een menu besteld en thuisgebracht”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Bornem
2 april 2020 beoordeeld

top zoals steeds - alles netjes verpakt met de nodige uitleg voor de bereiding - klasse -om terug te bestellen

Datum van bezoek: april 2020

11 maart 2020 beoordeeld

Het was super lekker,alle gerechten waren subliem.Goed ontvangen en veel uitleg over de gerechten.We hebben er van genoten en komen zeker nog terug!Een aanrader...1 van de betere restaurants en zeker niet duur!

Datum van bezoek: maart 2020
1 maart 2020 beoordeeld

We zijn hier op een weekdag komen eten . Hartelijk ontvangst . We hebben gekozen voor de 3 gangen menu . De hapjes waren klein , elk 1 bitterbal en een minuscuul stukje tataki . Daarna 3 lekkere oesters en een stukje quiche . Als hoofdgerecht kozen we voor konijn en vis . Als dessert was er dame blanche en macaron .
De gerechten zijn zeer lekker klaargemaakt maar de porties zijn zeer klein . Al van bij de hapjes tot en met het hoofdgerecht wordt er beknibbeld op de hoeveelheid .
Ik ga regelmatig gastronomisch eten maar hier ben ik ben ik met honger van tafel gegaan . Spijtig want voor de rest was alles prima .

Datum van bezoek: februari 2020
24 februari 2020 beoordeeld

Wat een beleving. Super lekker, zeer vriendelijk,... en heel betaalbaar. Wat moet je nog meer hebben!!!

Datum van bezoek: november 2019
20 februari 2020 beoordeeld

Het was alweer een toppertje, originele lekkere gerechten, puike bediening, gezellig setting. Hopelijk kunnen we hier nog dikwijls komen genieten..

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Sint-Amands, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!