“Fantastisch lekker eten in gezellig klein restaurant!”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 49 Restaurants in Bornem
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een warm welkom door fijne mensen in een gezellig klein restaurant met een heel tof en trendy interieur. Wij hadden de maandmenu genomen, waarbij je telkens keuze krijgt uit 2 a 3 verschillende gerechtjes. Hetgene wij kregen was heel lekker, verfijnd en net dat ietsje specialer (niet de typische Vlaamse keuken). Zeker een aanrader!

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de amuse tot het dessert hebben wij fantastisch lekker gegeten! Enorm vriendelijke bediening en een gezellige sfeer! Zeker en vast voor herhaling vatbaar!

8 oktober 2018 beoordeeld

H-eat, een zaak waar ik intussen 3 keer heb vertoefd. Geen enkel restaurant deed het na, waarbij ik spontaan reserveer voor een volgende gelegenheid. Zeer vriendelijk onthaal. Een enorm gepassioneerd professioneel kookteam die op harmonieuze wijze samengaan met de gerechten. Een vriendelijke gastvrouw die haar klanten letterlijk in de juiste saus weet te wentelen. Kortom een toplocatie voor wie echt wil genieten van smaken en fijne topgerechten en wijnen. Een dikke merci onze culinaire hoogtepunten. Dirk B.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was volledig top. Bij H eat weet iedereen hoe ze klanten optimaal kunnen verzorgen. Aanrader is Ceasar gerecht, zo vernieuwend voorgerecht, gewoon doen! wij hopen voor zaterdag a.s nog een plaatsje te kunnen bemachtigen voor 5 personen. hopelijk is er dan ook ons lievelingsgerecht Belle De Fontenay opnieuw op de kaart. Groeten Sonja & Danny. Doe zo verder team H eat!!!

23 september 2018 beoordeeld

Sfeer en gezelligheid was ok. Aangenaam kader om te zitten. Supervriendelijk mensen en de kok is na het eten zelf komen vragen hoe was geweest. Het eten was gewoon subliem. Mooie borden en alle smaken zaten goed. Mooie borden maar ook mooie porties. Het was meer dan in orde. Onlangs in een 1 ster restaurant geweest maar dit kon zeker wedijveren. Persoonlijk vond ik het hier beter. Prijs kwaliteit is het zeker. Wij gaan zeker terugkomen en reclame maken.

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Sint-Amands, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!