“Lekker en trendy”
Beoordeling van Biestro H-eat

Biestro H-eat
Geclassificeerd als nr. 1 van 50 Restaurants in Bornem
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verfijnde kookkunst in een trendy zaak. Prijs/kwaliteit is top! Gezellig en vriendelijk personeel...

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten! Een verfijnde keuken, uiterst vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit = top! Wij komen absoluut nog terug naar dit pareltje in Bornem!!!

9 juni 2018 beoordeeld

We werden warm onthaald en aten een super lekkere maaltijd! De gastvrouw en kok kwamen persoonlijk aan onze tafel.

5 juni 2018 beoordeeld

Leuk interieur
net voldoende keuze in het menu om voor iedereen (8p) wat lekkers te vinden
sfeer was optimaal, zakelijk doch met een klein "hoekje af", helemaal hoe ik het graag heb.
Eten was prijs kwaliteit bovengemiddeld, de bakwijze van mijn Black Agnus was spot on en zeer juist gekruid. Proficiat.
Wijnen, net voldoende keuze (beetje zoals het eten) en voor ieder wat wils.
Parking bij de deur is de kers op de taart
Ik/wij komen zeker terug.

4 juni 2018 beoordeeld

Superlekkere en mooi gepresenteerde gerechten. Vriendelijke en professionele bediening. Originele wijnkaart. Het was ons eerste bezoek en we hebben onmiddellijk opnieuw gereserveerd!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Biestro H-eat bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Sint-Amands, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In Biestro H-eat geweest? Deel je ervaringen!