JohannesDNetherlands
Heythuysen, Nederland

4+ sterren zeker waard!

Beoordeling van Hotel Mein Almhof
4,0 van 5 bollen21 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Bij toeval bij dit hotel uitgekomen vanwege de hoge ligging van de pistes en de sneeuwzekerheid. Recensies waren wisselend, maar onze ervaring was zeer positief. Ok, kamer (in hoofdgebouw) was een beetje gedateerd maar royaal. De voorzieningen in hotel perfect. Personeel (receptie, restaurant) vriendelijk en attent. Wellness ruim geoutilleerd en mooi ingericht. Ontbijt compleet. Avondeten (half pension) verrassend. Elke avond ander keuzemenu met zo'n 12 kleine gerechtjes die je onbeperkt kunt bestellen. Vaste tafel tijdens hele verblijf. Eigen skibus naar gondel. Zeker een aanrader bij een (winter) verblijf in Nauders. Uitstapje naar pistes in Italië (10 minuten!) aan te raden.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Boek rechtstreeks!
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 mrt 2024
Vielen lieben Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns sehr wohlgefühlt und Ihre Verwöhnferien in vollen Zügen genossen haben. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen! Ihr Mein Almhof-Team
0.1 km van Hotel Mein Almhof
Außenansicht Sommer
0.2 km van Hotel Mein Almhof
Gratis parkeren
Lekker zwembad erbij en ook een sauna
0.1 km van Hotel Mein Almhof
Zwembad
0.2 km van Hotel Mein Almhof
Gratis parkeren
Postplatz (vom 1. Stock aus)
  • eDreams
0.4 km van Hotel Mein Almhof
0.4 km van Hotel Mein Almhof
Meer hotels in Nauders bekijken
Beoordeeld op 24 januari 2024

We hadden via booking.com een kamer geboekt
Helaas was de slaapkamer een grote teleurstelling geen 4 sterren superior hotel waardig !. We kregen een kamer in een bijgebouw nr 20. Het was een oude kamer met een niet schone badkamer en een oud Interieur zie foto's
Gelukkig was het wellness gedeelte van het hotel prima en schoon.
Wel jammer dat de Panorama Sky Pool te koud was.
Het diner en ontbijt buffet waren bijzonder goed

Kamertip: boek een gerenoveerde slaapkamer
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel Mein Almhof, Geschäftsführer van Hotel Mein Almhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2024

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schade, dass dieses Mal nicht alles zu Ihrer besten Zufriedenheit war. Unsere Zimmer in der Residenz A befinden sich auf 4-Sterne-Standard (die restliche Hotelanlage ist als 4-Sterne-Superior klassifiziert). Jedoch möchten wir betonen, dass all unsere Zimmer sauber und gepflegt sind. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen und verwöhnen zu dürfen! Ihr Mein Almhof-Team

Beoordeeld op 30 december 2023

Prachtig hotel, heerlijke zwembaden, goede keuken en een hotel team dat probeert het een ieder naar de zin te maken ondanks het feit dat diverse kamers nog gerenoveerd moeten worden in 2024. Kerstavond was erg leuk en bijzonder.

Kamertip: In april begint men met grote renovatie dus goed opletten als u boekt ..
Datum van verblijf: december 2023
Mein Almhof, Geschäftsführer van Hotel Mein Almhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2024

Vielen lieben Dank für Ihre Bewertung! Bis zum nächsten Mal bei uns in Nauders! Ihr Mein Almhof-Team

Beoordeeld op 21 december 2023

We hadden voor de 4e keer dit hotel geboekt. De eerste 2 keren was het hotel nog onder de "oude "eigenaren en vonden we het een geweldige hotel. Helaas moeten we constateren dat de kwaliteit de laatste 2 keren steeds minder is geworden.
De verschillen zijn wellicht een gevolg van maatregelen om de kosten te drukken, maar het gaf ons niet meer het gevoel dat het een bijzonder hotel was. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, dat is gelukkig niet gewijzigd.
1 regelmatig ontbraken de handdoeken bij de wellness.
2 de drankautomaat en gedroogd fruit zijn niet meer in de wellness, maar in de tussenruimte bij de sportzaal. Dit is niet handig en er wordt nu ook veel minder gebruik van gemaakt. Dus bespaart het kosten!
3 Het Fine en Dine concept is leuk, maar de kwaliteit van de gerechten is een stuk slechter dan in het normale 4 gangen keuze menu.
4 Op 7 dagen dat we er waren stond er 5 x lassi bij de keuze van de tussengerechten en stond er bij de nagerechten elke avond de keuze uit kaas, dit terwijl er ook nadien een kaaspalet werd aangeboden. Dan is de keuze een stuk beperkter dan in de oude situatie.
5 Het water in de skypool was niet warm genoeg, dat nodigde niet uit om er gebruik van te maken.

Datum van verblijf: december 2023

Wir bedanken uns für Ihre Bewertung, auch wenn wir mit einigen Punkten nicht übereinstimmen können. Schade, dass Sie Mein Almhof nicht mehr als besonderes Hotel sehen und Ihnen einige Punkte missfallen haben. Wir versuchen uns natürlich, stets weiterzuentwickeln und sind dankbar für konstruktive Kritik unserer Gäste. Danke, dass Sie bereits vier Mal bei uns zu Gast waren und wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen! Sehr gerne sind wir für Verbesserungsvorschläge jederzeit offen und würden uns über eine Nachricht an info@meinalmhof.at freuen. Ihr Mein Almhof-Team

Beoordeeld op 13 augustus 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel. De diner formule waar je de gerechten kiest uit de kaart vonden we erg fijn - je kan meerdere keren geteelde of bvb meerdere voorgerechtjes vragen. Sommige kamer types zijn dan de - vind ik - leuker dan andere. De website geeft voldoende foto’s.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel Mein Almhof, Inhaber van Hotel Mein Almhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2023

Beste Frederik,

hartelijk dank voor uw geweldige recensie. We zijn blij dat u bijzonder genoten heeft van ons Fine & Dine Kulinarium. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen en verwennen!

Uw Mein Almhof Team

Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch goed hotel gerund door familie en topondernemer. Alle details kloppen. Top locatie, heel goede service van personeel, top keuken. Gezinnen met kinderen zowel als koppels zonder kids vinden hier een top hotel met aandacht voor elkeen. Op zoek naar mooie locatie voor winter of zomer? Dit is 'm !

Datum van verblijf: april 2022
Kröll Luis, Inhaber van Hotel Mein Almhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2022

Vielen Dank für die tolle Bewertung.
Beste Grüße aus Nauders.