Marcel Remijn

Uitstekend hotel echt een aanrader

Beoordeling van Hotel Edelweiss Nauders
5,0 van 5 bollen25 jan 2020 beoordeeld
Ik ben hier nu al een paar keer geweest voor een korte skivakantie. Uitermate vriendelijke en behulpzame eigenaresse en personeel. Kamers zijn goed uitgerust en schoon, sauna en zwembad aanwezig wat heerlijk is ter ontspanning. Hotels half pension wat makkelijk en goed is. Eten is uitstekend verzorgd en er is keuze uit drie menu’s tijdens het avondeten.
Kom hier graag nog een keer terug.
Datum van verblijf: januari 2020
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Trip.com
0.5 km van Hotel Edelweiss Nauders
Außenansicht Sommer
Hotel
Gratis parkeren
Lekker zwembad erbij en ook een sauna
Zwembad
Meer hotels in Nauders bekijken
Beoordeeld op 10 maart 2018

Dit hotel is perfect voor een familie met kids. Of het nu kleine of grote zijn er is voor elk wat wils. Je hebt een grote en een kleine speelkamer, leeskamer, zwembad, lounge en 's zomers lekker buitenterras! Dichtbij de stop van skibus welke je brengt naar het skigebied. In de middag staat er altijd iets lekkers voor je klaar en 's avonds schuif je aan voor een heerlijk diner! Alles is perfect geregeld.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 10 maart 2016

Edelweiss is een heerlijk, gastvrij familiehotel met alle voorzieningen in huis of binnen handbereik. Vriendelijke, warme ontvangst door de familie Köllemann en haar personeel. Prachtige kamers, vaak met balkon, en voldoende ingericht. Mooi, groot zwembad, sauna, speelkamers voor grote en kleine kinderen, gezellige lobby met bar. Skibus stopt voor de deur, kortom alles is perfect. Eén ding heb ik nog niet genoemd: de keuken, want die verdient een aparte vermelding: TOP!!

Kamertip: kamer met balkon op het zuiden
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 23 december 2015 via mobiele applicatie

Wij zijn hier al verschillende malen geweest. Echt een heerlijke plek om je wintersport door te brengen. Het hotel is echt een aanrader. De eigenaren zijn erg vriendelijk en weten nog echt wat gastvriendelijk is. Het zwembad en de speelkamer is voor de kinderen ideaal. Tot komend jaar want dan zijn wij er zeker weer!

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 22 augustus 2014

We zijn van 10 t/m 20 augustus hier geweest. Een heerlijk ruim ontbijt met alles er op en aan .Alles keurig schoon en s avonds heerlijk dineren. Van bauerbuffet tot zelfs grillavond.
Zeer vriendelijk personeel en helemaal NIET duur. tot de volgende keer.

Kamertip: Kamer met balkon en bad ,dan kun je lekker in de zon zitten. Er is ook een lift aanwezig.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 17 augustus 2013

We waren dit keer met kleinkinderen en kinderen.
Er werd extra een kindermenu gekookt voor ze, en de keuze met het ontbijt was weer
super. Wel van brood tot en met yoghurt en alles er bij, teveel om op te noemen.
Fruit om mee te nemen. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam. Het avond eten erg goed,
bauerbuffet ,barbecue en fijne toetjes na. We hopen volgend jaar terug te komen

Kamertip: een kamer met balkon aan de zuidkant is rustig en mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2013