Marilyn D

Ongastvrij

Beoordeling van Hotel Post
1,0 van 5 bollen5 mrt 2022 beoordeeld
Zuchtende en chagrijnige bediening en een eigenaar die een hekel heeft aan kinderen, wij hebben ons niet welkom gevoeld. De kamers waren schoon en netjes maar de overheersende slechte en onaardige bediening heeft een stempel op onze vakantie gedrukt.
Schandalig!
Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Post, Geschäftsführer van Hotel Post, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 nov 2022
Guten Tag,
vielen Dank für Ihre Bewertung, damit helfen Sie uns, unseren Service weiter zu verbessern. Es tut uns leid, dass wir
Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Wir nehmen uns Ihr Feedback zu Herzen.
Herzlichst,
Volledig restitueerbaar
  • Lol.travel
200.9 km van Hotel Post
Gratis parkeren
Lekker zwembad erbij en ook een sauna
Zwembad
  • Lol.travel
  • Vio.com
200.9 km van Hotel Post
Zwembad
Außenansicht Sommer
Gratis parkeren
Postplatz (vom 1. Stock aus)
  • Vio.com
#einfachmehrerleben
  • eDreams
Meer hotels in Nauders bekijken
Beoordeeld op 16 augustus 2021

Heerlijk hotel, goede sfeer en vriendelijk personeel. Wolfgang was er bijna altijd en gaf ons een gastvrij welkom en goed gevoel. Faciliteiten en ligging prima. Heerlijk zwembad, wellness, tuin en terras
Zowel ontbijt als diner was prima verzorgt

Kamertip: Sommige kamers hebben een klein of doorlopend balkon
Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel Post, Geschäftsführer van Hotel Post, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2022

Lieber Richard22101970,
wir freuen uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns so gut gefallen hat und bedanken uns für diese super Bewertung. Wir würden uns sehr freuen, wenn es wieder einmal mit einem Aufenthalt bei uns im Hotel Post klappen würde.
Beste Grüße und alles Gute
Ihre Familie Baldauf und das gesamte Hotel Post Team

Beoordeeld op 17 maart 2019

Hotel Post ligt midden in Ischgl tussen de twee gondelliften in. Dit tophotel met 4 sterren superior heeft een geweldige ambiance en dat bewijst zich doordat gasten jaren achteréén de weg naar Post weten te vinden. Alle denkbare faciliteiten zijn aanwezig en modern ingericht. Wat werkelijk uniek is dat het hotel beschikt over een skigids, Michael die 6 dagen in de week met gasten op toertocht gaat. Michael is een gids die weet te entertainen en daarmee gasten met elkaar weet te verbinden. Chapeau!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 23 februari 2019 via mobiele applicatie

Net terug van week wintersport met verblijf hotel Post. Prima kamers, recent gerenoveerd, zwembad verouderd maar welness mooi , eten goed. Echter het personeel is absoluut niet gastvrij, niet vriendelijk, loopt chagrijnig rond. Je voelt je daarom geen gast in het hotel.lawaai tijdens diner.
Jammer ...

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 januari 2019

Het is er goed anders waren we niet voor de tweede keer deze vakantie hier wezen eten. De bediening netjes en vlot. Het eten geweldig. Knoflook soep en het verrassingsbezoek, omdat ik niet wist wat ik wilde. Geweldig genoten in een heel rustige en ontspannen sfeer.

Kamertip: Het verrassingsmenu en natuurlijk de knoflook soep
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2018

goed verzorgd hotel met mooie familiekamers en super eten de ligging in het dorp is mooi gezellig met mooi uitzicht en de omgeving is echt top alles dichtbij ga vooral naar graun in italie schitterende natuur

Kamertip: familiekamer waarbij de zitkamer een slaapkamer voor onze dochter was met 2 tv s
Datum van verblijf: augustus 2018