Rene H

Wederom lekker gegeten bij Hotel Post in Nauders

Beoordeling van Hotel Post
5,0 van 5 bollen17 jan 2019 beoordeeld
Het is er goed anders waren we niet voor de tweede keer deze vakantie hier wezen eten. De bediening netjes en vlot. Het eten geweldig. Knoflook soep en het verrassingsbezoek, omdat ik niet wist wat ik wilde. Geweldig genoten in een heel rustige en ontspannen sfeer.
Datum van verblijf: januari 2019
Kamertip: Het verrassingsmenu en natuurlijk de knoflook soep
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel
    • ZenHotels.com
    200.7 km van Hotel Post
    Meer hotels in Nauders bekijken
    Beoordeeld op 31 augustus 2018

goed verzorgd hotel met mooie familiekamers en super eten de ligging in het dorp is mooi gezellig met mooi uitzicht en de omgeving is echt top alles dichtbij ga vooral naar graun in italie schitterende natuur

Kamertip: familiekamer waarbij de zitkamer een slaapkamer voor onze dochter was met 2 tv s
    Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 4 maart 2018

Wat een heerlijk hotel, zeer gastvrij, niets is te gek.
    (Bad)Kamers kunnen wel een update gebruiken, maar heb begrepen dat dit binnenkort gaat gebeuren.
    Zeer vriendelijk personeel. Lekker centraal in het dorp gelegen.

Datum van verblijf: februari 2018
    Beoordeeld op 17 januari 2018

Dit restaurant heeft een uitgebreide kaart vol heerlijke gerechten. De salade bar is ook een echte aanrader. Wij hebben een surf & turf genomen. Lekker stuk steak en opmerkelijk verpakte garnalen. Prima keuze.
    De bediening is erg netjes, zoals je dat misschien ook mag verwachten in een sjiek hotel.

Datum van verblijf: januari 2018
    Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel, wel gehorig. Er was onenigheid over de boeking, we hadden 3 kamers voor 4 volwassenen maar zij hadden voor 6 personen gerekend. Onze boeking was correct. Hebben uiteindelijk het avondeten terug gekregen van 2 personen terwijl we een mail van de site hadden dat we zeker 500 terug moesten krijgen. Verder goed hotel, zeer goed ontbijt. Avondeten was oké. Skibus halte zeer dichtbij iedere 10 min gratis bus. Piste op 10 min. rijden van hotel. Er worden ook uitstapjes geregeld via het hotel (zonsopkomst op de berg bijvoorbeeld.)

Datum van verblijf: maart 2017
    Beoordeeld op 13 maart 2017

Het hotel ziet er vanbinnen leuk uit. Er zijn veel plekjes waar je even kunt zitten en wat kunt drinken of een spelletje doen. De kamers zijn prima maar aan de voorkant heel erg gehorig. Vanaf 6 uur wordt je wakker. Het ontbijt is erg lekker, het avondeten niet zo. Het hoofdgerecht was gewoon slecht. Wij waren met vijf en hadden allemaal wat anders maar bij niemand was het lekker. Echt jammer. Personeel is vriendelijk maar erg afstandelijk. Ik moest zelf een kar voor de koffers gaan regelen om die naar boven te brengen. Heb wat verbaasd gekeken maar dat maakte niet uit. Wij hebben het wel goed naar ons zin gehad.

Kamertip: vraag een kamer aan de achterkant
    Datum van verblijf: februari 2017