jwillemb
Eindhoven, Nederland

Heerlijk verblijf, relaxt, gezellig, lekker eten, fijne kamers, goed bed.

Beoordeling van Neue Burg
4,0 van 5 bollen22 mrt 2020 beoordeeld
Hotel Neue Burg.
Een heerlijk hotel met ligging net buiten de drukte en vlakbij piste 23 om terug te kunnen skiën.
De kamer 32m2 is ruim en heeft een goed bed, apart toilet en bad/douche met spatscherm.
Toegegeven, de kamers zijn wat gedateerd, bruin houten meubilair, maar zijn zeer functioneel met voldoende bergruimte en comfortabel met zuid balkon.
De bedden zijn laag maar de matrassen zijn uitstekend.
De schoonmaak is zeer goed en alles is schoon en fris.
De 2 eetruimten zijn totaal verschillend. De ene met ouderwets Oostenrijkse charme met veel hout en de andere met ruime rondzitjes voor 4 / 5 personen
en tafels voor 2 tot 4 personen in een moderne setting, fris en blauw/wit.
Het ontbijt is zeer uitgebreid van pannenkoekje, eieren en spek, veel fruit, diverse brood mogelijkheden, zalm op zaterdag, veel beleg van hartig tot zoet, yogurts, flakes, lekkere koffie, fris en thee. Gewoon zeer goed!
De 16.00 uur jause heeft gebak en altijd iets warms als soep of pasta.
Het diner is 5 gangen en zeer verzorgd met een keuzemenu. 1 x buffet diner en 1 x chinees fondue. Wij hebben alle dagen echt lekker gegeten!
De bediening is uitermate vriendelijk en iedereen doet er alles aan om je echt thuis te laten voelen.
De sauna is compleet met natte en droge sauna, IR sauna en stoomsauna. Allemaal goed werkend en lekker warm met afkoelen buiten in de sneeuw.
Het zwembad is klein maar zeker lekker warm om even in te relaxen.
Badjassen zijn verkrijgbaar bij de receptie en sauna handdoeken in overvloed.
Kortom: ONTZETTEND FIJN HOTEL MET ALLE FACILITEITEN.
En TOP OFF THE BILL:
Een super fijn hotel shuttle busje naar de lift dat elke ochtend en middag voor je klaar staat met een altijd vriendelijke chauffeur die als je wat vroeger terug wil je speciaal komt ophalen. WAT EEN LUXE.
Ik kan het hotel alleen maar aanbevelen, verwacht geen super de luxe maar wel zeer comfortabel, lekker, gezellig, gemoedelijk, vriendelijk en lekker skiën vlakbij.
Hotel Neue Burg, BEDANKT EN TOT SNEL
Datum van verblijf: maart 2020
Kamertip: Al de kamers zijn aan de voorzijde, op het zuiden met zicht op de bergen en het kasteel.
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Trip.com
0.3 km van Neue Burg
Volledig restitueerbaar
Go to your Happy Price
  • Vio.com
  • eDreams
0.2 km van Neue Burg
Gratis parkeren
Lekker zwembad erbij en ook een sauna
  • Booking.com
    1.6 km van Neue Burg
    Restaurant
    Meer hotels in Nauders bekijken
    Beoordeeld op 24 februari 2019

Personeel erg aardig en restaurant prima. Shuttle service naar skigebied is erg fijn. Wij zaten in Galerie Zimmer. Deze is oud, ongezellig en zeker geen 4 sterren. Oud meubilair, TL verlichting en slechte bedden. Je gaat niet voor je plezier op je kamer zitten. De slaapbank was oud en doorgezakt. Op het balkon 2 oude verroeste stoelen. De badkamer claustrofobisch klein. Slechte douche, in het bad, komt nauwelijks water uit. Geen plankje om iets op te zetten. Waar moet je voor 4 personen handdoeken ophangen? Het eten was prima. Elke avond saladebuffet, maar nooit eens een afwisseling. Elke dag dezelfde schalen met komkommer, sla, mais etc.. Er is de afgelopen 20 jaar niets gedaan in dit hotel. Medewerkers erg aardig. Maar de eigenaresse is een beetje vreemd, niet echt toegankelijk. We zijn teleurgesteld omdat het echt geen 4 sterren is. Als het hotel zich zou profileren als 3+ hotel dan was het prima

Datum van verblijf: februari 2019
    Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Dit is werkelijk een heerlijk hotel. De ontvangst vriendelijk en de kamers ruim en schoon.
    Het ontbijt is uitgebreid en het diner gewoon erg goed.
    Diverse plekjes in het hotel waar je lekker kunt zitten.
    De medewerkers erg vriendelijk.
    Wij komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: september 2018
    Beoordeeld op 8 april 2018

Onze volwassen kinderen verbleven met 16 personen in hotel Neue Burg. Het liep al fout bij het inchecken. Omdat iemand zijn partner niet had ingevuld op het incheckformulier had ze de éénpersoonskamer aan hen gegeven. Ze had van het reisbureau nochtans een overzicht van alle namen met de respectievelijke kamer. Hoe moeilijk kan het zijn als je dat dag in dag uit doet!
    Het hotel is absoluut geen 4*-hotel. De kamers en badkamers zijn verouderd en dringend aan renovatie toe. Wanneer je een douche neemt krijg je plotseling kokend water over je heen. Iedereen heeft zich daar dagelijks verbrand onder de douche!!!
    Het ontbijt was verzorgd en het diner was ok maar op minder dan een uur was alles achter de rug. Dan moesten ze maar wat vroeger komen!
    De eigenaars waren echt heel onvriendelijk.
    Wanneer ze ‘s avonds in de bar nog iets gingen drinken werden ze buiten gekeken.
    Toen wij hen op een avond gingen bezoeken hebben wij zelf opgemerkt dat de eigenaars over iedereen zaten te roddelen en heel vies keken. Wij hebben hen bij vertrek speciaal heel opvallend een goede avond gewenst.
    Ook degene die hen kwam ophalen met het pendelbusje aan de skipiste was een norse man. Toen mijn dochter vroeg om te wachten op 5 personen die er zo aankwamen vertrok hij en liet hij iedereen staan.
    De vorige beoordeling “niet duur, is ook niet veel” klopt inderdaad.

Datum van verblijf: april 2018
    Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Drie dagen met twee kleine kinderen hier geweest. Hadden een kamer geboekt voor ons allen. Mijn man is erg groot en er werd aangegeven dat de geboekte kamer een te kleine badkamer had voor mijn man. Kregen twee kamers toegewezen die met een tussendeur aan elkaar waren verbonden.

Hotel is erg gedateerd. Vieze, kapotte banken en vies tapijt.

Ontbijt is prima maar verwacht geen hoogstandjes van de nachmittag jause of het avondeten. Lijkt allemaal prefab eten. De soep leek op de saus van het voorgerecht maar dan aangelengd. Mijn man kreeg als tussengerecht een glas multivitamine sap. Dit leek overigens ook aangelengd met water. Drank moet natuurlijk voor worden betaald en daar vragen ze dan ook meer dan genoeg voor. €3,30 voor een glas frisdrank.

Zwembad is piepklein en steenkoud.
    Sauna lijkt nog niet zo oud en best prima.

Er is de hele dag kinderopvang. Er werkt een hele lieve dame die alles voor de kinderen doet. We hebben er niet veel gebruik van gemaakt maar als we in het hotel waren, gingen de kinderen er naartoe en waren ze enthousiast.

De gastvrouw geeft weinig tot geen informatie en is erg onvriendelijk. Kijkt je niet aan als je tegen haar praat en lijkt ook geen zin te hebben in vragen.

Je krijgt een Sommer card maar moet toch betalen om met de gondel naar de berg te kunnen in Nauders.

In Nauders merk je de Italiaanse invloeden. Mensen zijn wat stugger (onvriendelijker). Winkels zijn tussen 12 en 15 uur gesloten.

Voor ons geen plek waar we nog eens terug zouden komen of waar we mensen naar toe zouden sturen.

Datum van verblijf: augustus 2017
    Beoordeeld op 24 november 2016 via mobiele applicatie

Met onze familie een prima vakantie gehad. Hadden Galerie Zimmer geboekt voor ons gezin. Familie Krinke boodt ons een kamer met balkon en een kamer zonder balkon als alternatief bij aankomst. Eten is meer dan goed en lekker. De kamers zijn schoon en netjes. De eigen pendeldienst naar de gondel is prima verzorgt. Het personeel is zeer vriendelijk. En....lekkere rode Oostenrijkse wijnen.

Datum van verblijf: december 2015