G V
Grouw, Nederland

Mooie locatie en een goede prijs kwaliteit verhouding

Beoordeling van Hotel Bergblick
4,0 van 5 bollen25 jan 2024 beoordeeld
Het hotel heeft nu gerenoveerde slaapkamers en die zijn prima !
De ligging is aan de hoofdweg en vlakbij de ski bus
Wat het diner betreft heb je keuze uit 4 hoofdgerechten , geen culinaire hoogstanden maar gewoon goed en lekker
Bij ontbijt buffet was er genoeg keuze
Het personeel en de eigenaren zijn zeer vriendelijk
De prijs/kwaliteit verhouding is prima
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Außenansicht Sommer
  • eDreams
  • eDreams
#einfachmehrerleben
Hotel
Gratis parkeren
Lekker zwembad erbij en ook een sauna
Zwembad
Geen aanbetaling vereist
0.1 km van Hotel Bergblick
0.6 km van Hotel Bergblick
Geen aanbetaling vereist
0.7 km van Hotel Bergblick
Meer hotels in Nauders bekijken
Beoordeeld op 14 juni 2023 via mobiele applicatie

'S middags hier aangekomen daar wij graag via de Stelviopas ri Genua gingen . De kamer die wij kregen was prima in orde en had een groot balkon met mooi uitzicht op de bergen . Het eten in het hotel was net zoals het ontbijt prima voor elkaar . Word gerund door een Oostenrijkse man met duitse vrouw , dochter en nederlandse jongeman die we bij het ontbijt xagen .

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 15 september 2022 via mobiele applicatie

Fijne reis prachtig hotel vriendelijke bediening goed verzorgd heel mooie ruime hotel kamers niets is teveel.Een ding wat eigenlijk anders moet het terras ligt aan de voorzijde entree en dat is te klein voor de gasten maar ook bijkomend ligt dit terras aan de doorgaande weg naar de Reschenpas. Voor de rest een prima hotel zeker met alle mogelijkheden die er zijn in de omgeving Italië en Zwitserland binnen handbereik en vergeet Oostenrijk zelf niet!

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 26 augustus 2021

Voorafgaand aan onze rondreis, 2 nachten hotel bergblick in nauders geboekt. Vanaf het moment dat we binnenkwamen tot het eind, voelden we ons er thuis.
Vriendelijke ontvangst, mooie kamer met goed bed en fijne badkamer en balkon.
Eten was uitstekend. Net als ontbijt.
Is een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Op onze doorreis hebben we 1 nacht in dit hotel verbleven op basis van halfpension.
Door de drukte op de weg waren we pas om 20.00 uur in het hotel. Dit was geen enkel probleem voor het avondeten. Alles werd als nog bereid. Het diner was zonder meer erg goed.
Onze kamer was te omschrijven als "wawww.....fantastisch". Een hele grote kamer met grote zithoek, een super mooie badkamer en een apart toilet.
Het ontbijt was goed en er was meer dan genoeg om uit te kiezen.
De eigenaar en zijn vrouw, het personeel, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het is een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 januari 2019

Vanavond eens wat anders geprobeerd dan de bekende restaurants, Hotel Bergblick. Het was er niet druk en we werden netjes ontvangen. De kaart liet tal van lokale en internationale gerechten zien. Ik koos de rumpsteak. Een goede keuze! Zie ook de foto.

Kamertip: We hebben slechts gebruik gemaakt van het restaurant en dat was goed.
Datum van verblijf: januari 2019