Richard B
Arnhem, Nederland

Super bediening prima eten.

5,0 van 5 bollen24 jan 2018 beoordeeld
Wij zijn al vele malen in Nauders geweest en hebben het altijd prima naar ons zin. Afgelopen jaar hebben wij voor het eerst in Zum Goldenen Lowen gegeten, en vonden dit een super restaurant. Een aanrader. it jaar gaan wij weer naar Nauders en zullen hier zeker weer eten.
Datum van verblijf: september 2017
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
  • ZenHotels.com
0.3 km van Gasthof Zum Goldenen Lowen
  • Priceline
Gratis parkeren
Lekker zwembad erbij en ook een sauna
  • StayForLong
Zwembad
Meer hotels in Nauders bekijken
Beoordeeld op 12 augustus 2017

Heerlijk eten in een mooie verzorgde schone ruimte. Leuke nisjes waar je in kunt zitten voor meer privacy.Zeer vriendelijk personeel. Ruime keuze op de kaart van eendenborst tot de traditionele schnitzel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Typisch skidorp! In de zomer veel wandelaars en mountainbikers. Schitterende omgeving. Hotel echt Oostenrijks met veel houtsnijwerk. Heerlijk ontbijt en de kaart voor het avondeten is ook prima! Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Echt een heerlijke wintersport vakantie achter de rug. Na een heerlijk ontbijt, waaruit je van alles kunt kiezen, kun je er een dag tegen aan. Het diner was ook iedere avond geweldig. Ze lopen hard voor je, want ze willen dat alles goed is voor de bezoeker. Het personeel is erg klantvriendelijk, en er worden dingen georganiseerd om de gasten bij elkaar te brengen. Echt geweldig!

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 6 februari 2015

Het hotel wordt gerund door de 3e en 4e generatie van een echte hotelliersfamilie in Nauders. Het is een redelijk klein hotel (19 kamers) met een groot restaurant op de benedenverdieping. Hier merk je als hotelgast eigenlijk niets van omdat de hotelgasten op 1 verdieping hoger eten.

De ontvangst was goed, snel, persoonlijk en hartelijk en ook al was ik wat laat, ik kon gewoon uit het keuzemenu vrij kiezen. Dit bleek de opmaat voor een week culinair genieten van een zeer ruim, dagelijks wisselend keuzemenu. Verder was er 1 dag een vroege ontvangst met gluhwein en Tiroler specialiteiten, en een dag met een aperitiefje en een fantastisch voorgerechtenbuffet. Er schijnt later in de week ook nog een dessertbuffet te zijn, maar toen was ik helaas al weg. De bediening, zowel door eigenaren als personeel is vriendelijke en persoonlijk; echt heel prettig.

De kamer is keurig, met een prima bed en nette moderne badkamer met douche. Er zijn mogelijkheden om sportkleding te drogen/uithangen en op de kamer heb je de mogelijkheid om via Wifi contact te maken met het Internet. Tot slot is er een klein kluisje op de kamer. De kamer had een eigen balkon, bereikbaar via een grote draai/kanteldeur. Hiermee is de kamer ook prima te ventileren.

Parkeren kan bij de hotelingang, die rustig gelegen is achter het pand. Het is een hotel waar ik graag (zeker) nog een keer terug kom!!

Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 augustus 2014 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Nauders hebben we diverse keren gegeten bij Gasthof zum Goldenen Löwen. Het ontvangst is gastvrij, de bediening zeer vriendelijk en attent en het eten is heerlijk en overvloedig - je kunt hier niet anders dan geheel voldaan vertrekken. Er zijn diverse vertrekken (gemütliche ruimtes), het meest plezierig vonden wij de stubes, rechts van de hoofdingang, begane grond of boven.

Datum van verblijf: augustus 2014