Frans
Vlissingen, Nederland

Geen 4 sterren waard, niet altijd gastvrij

Beoordeling van Hotel Erika
3,0 van 5 bollen6 okt 2023 beoordeeld
Met een groepsreis 1 week in dit hotel verbleven op basis van half pension. Veel geluidsoverlast in de kamers van de doorgaande weg richting Italië welke voor het hotel langs gaat. Kamers zijn standaard. Bedden en badkamer zijn prima. Geen koffie- en/of theezet mogelijkheid op de kamer. Ontbijtbuffet is goed. Eiergerechten dienen apart bestelt te worden. Als je dit doet krijg je een NEE, niet mogelijk. Warme maaltijden eenvoudig en niet altijd smakelijk. Ik vermoed dat het probleem bij de kok ligt. Het personeel is op een uitzondering na niet vriendelijk en gastvrij. Ze doen lastig over pinbetalingen. Hallo.... we zijn in 2023 aangeland. Voor 1 of 2 nachten prima hotel maar voor meerdere nachten ga je je aan diverse zaken ergeren.
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: Kamers aan achterzijde zijn rustiger
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    • eDreams
    0.1 km van Hotel Erika
    Meer hotels in Nauders bekijken
    Beoordeeld op 28 september 2023

Wat een enorm slecht hotel is dit. Het personeel gaf ons het gevoel dat elke gast er een teveel was. De kamer was slecht en bij navraag voor een andere kamer werd ons verteld dat men vol zat. Bij controle via booking.com bleek dat er nog kamers beschikbaar waren. Wij hadden half pension, maar de keuken is het best te vergelijken met een treinramp. Het diner was zo slecht dat we van elke gang wel een half bord of meer retour keuken hebben laten gaan. Het ontbijt was zo mogelijk nog slechter. Geen aanrader dus. Ik verwacht dat dit hotel binnen nu en 12 tot 18 maanden of failliet gaat of wordt overgenomen. Op de huidige voet kunnen ze wat mij betreft niet verder.

Kamertip: Niet boeken
    Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 8 juni 2022 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij hotel. Niets is teveel. Mooie kamers (gerenoveerd). Wij hadden HP geboekt. Ontbijt prima met genoeg keuze. Avondeten was 4 gangen met alleen hoofdgerecht keuze uit 3 gerechten. Maar elke avond andere gerechten. Heerlijk.

Kamertip: Neem gerenoveerde kamer en indien mogelijk aan de achterzijde. Wij zaten an de zijkant met geweldig uitzicht alleen al vroeg vrachtverkeer.
    Datum van verblijf: juni 2022
    Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel,goed en gevarieerd eten, vriendelijk personeel en zeer schoon. Ligging van het hotel zeer centraal zodat je mooie uitstapjes kan maken. Kamer was goed en zeer schoonheden dag schone handdoeken en de WiFi werkte prima.

Datum van verblijf: september 2021
    Beoordeeld op 23 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben begin augustus een week in dit hotel vertoefd met een zoon van 18. In het begin was het erg rustig en de eigenaar gaf aan dat ze blij waren , dat er weer boekingen waren. We hadden een prachtige kamer met een mooie slaapbank voor onze zoon, maar alles was echt nieuw en heel mooi ingericht met natuurlijke elementen en erg schoon. Het ontbijt was goed en aangepast aan het aantal mensen. Het diner was echt top en konden elke dag aankruisen wat we wilden hebben. De bediening was erg keurig en het personeel zag er professioneel uit en Oostenrijks . Dit is echt een familie bedrijf met persoonlijke aandacht . De sauna en zwembad is een behoorlijke aanvulling na lange fiets- of skitochten. Wij hebben enorm genoten van dit familie bedrijf die enorm hebben moeten inleveren na Corona . Wij komen zeker terug. Familie Rietdijk

Kamertip: Ideaal hotel in Nauders
    Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 2 februari 2020

We hebben 5 nachten verbleven in hotel Erika. We hadden een gerenoveerde kamer. Deze was erg ruim en mooi ingericht. Met een moderne ruime badkamer.Het ontbijtbuffet was prima verzorgt. Het avond eten had iets meer aandacht mogen hebben. De tiroleravond was uitgebreid en goed verzorgt. De skibus stopt voor de deur en is de eerste stop van de ronde van 10 minuten je hebt dus altijd plaats. Samengevat een prima hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding.

Kamertip: De gerenoveerde kamers zijn erg mooi.
    Datum van verblijf: januari 2020