Beoordeeld op 20 januari 2019 via mobiele applicatie

Het ziet er een beetje gedateerd uit. Maar ach dat heeft ook zo z'n charmes. Als je kamer hebt tegen de Schatzi's aan. Nou dan zit je niet goed. Want de muziek dreunt tot 1 uur door. Meteen gevraagd aan de hotel dame naar een oplossing. We konden meteen verhuizen naar de andere kant van het hotel. Een grote ruime kamer. En volledig stil. Het ontbijt is basic maar prima. De broodjes zijn vers en de spel en eieren warm.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

De verwachting was dat het niet veel was, en dat klopte. Het hotel is verouderd en verwaarloosd. De medewerkers zijn het liefst onzichtbaar en missen duidelijk plezier in het werk. Als je elke avond schnitzel serveert, zal de lol er wel eens vanaf zijn. Het ‘keuzemenu’ bestond naast dagelijks schnitzel uit een 2e keus. Prima eten overigens en een aardige ober in de avond. Kamer was lekker ruim, bedden goed. Pluspunt is de ligging tov de eisbar, gezellige buren dus!
Op 3 minuten lopen van de skilift.
Kortom als je alleen een slaapplek nodig hebt en het voor de rest buiten de deur zoekt, kan je hier best slapen. Zoek je enige gezelligheid en gastvrijheid in het hotel, kies dan wat anders.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 24 maart 2018

Last minute geboekt in dit hotel. Mede doordat wij aan het einde van het seizoen hier waren, kregen wij een zeer ruim kamer voor ons 3en. Het hotel en de kamer zijn behoorlijk gedateerd, maar je komt er om te eten en te slapen en dat ging prima.
Groot voordeel van deze locatie is dat je midden in het dorp zit. Met de bussen kun je all kanten op en na het apres-skiën, kun je "rollend" naar het hotel ;-)

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 8 maart 2018

Ik had veel slechte recensies gelezen maar verblijf is toch goed meegevallen. Rustige kamer gekregen want er is een après ski disco aanwezig aan het eind van het hotel. Ook ontbijt verkregen bij aankomst 's morgens (10 euro p.p.) en ruimte om u om te kleden wanneer je de eerste dag al wil skiën (inchecken zelf pas vanaf 15u). Wel basic maar kamers waren proper en toch wel vriendelijk personeel. Eten was simpel maar toch lekker. Er is een skiopbergruimte maar geen skischoenverwarming.

Kamertip: Kamers 6 t/m 12 behoren tot de rustigere kamers (andere kant van het hotel is er een disco).
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Het koste niet veel maar het is ook niks. Wat een oude bende! In de kamers tocht het omdat ramen en deuren niet goed sluiten. Bedden zitten met touwtjes en wijnkurken aan elkaar geplakt. Stopcontacten half uit de muur en kranen die niet open of dicht gingen.
Het eten was van slechte kwaliteit en saai. Alles gaat in de dezelfde frituur en als je vegetarisch wilt bestellen krijg je een soort kaas- of champignon bitterbal.
De bediening was niet professioneel, drie tieners die de boel regelen maar totaal geen gevoel bij de gast hebben.
Wij hebben een vreselijk slechte vakantie gehad. De accommodatie zou zich moeten schamen in plaats van zo te graaien.

Datum van verblijf: februari 2018