Beoordeeld op 29 januari 2019

Dit hotel is zo mooi en romantisch. De service is perfect. De familie en het personeel staan altijd klaar om te helpen en een praatje te maken. Iedereen is zo ontzettend aardig. Het ontbijt is perfect en het avondeten heerlijk. De kamers zijn heel gezellig ingericht en alles is heel erg schoon en goed verzorgd. Wij komen hier al jaren voor de Alternatieve Elfstedentocht en genieten ieder jaar weer van ons verblijf in het hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
ChristineC5878, Inhaber van Seehotel Enzian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Liebe Louise,
vielen Dank für deine liebe und gute Bewertung, wir haben uns sehr darüber gefreut :)
Wir freuen uns dass Ihr euch wohlgefühlt habt.
Herzliche Grüße Familie Cieslar und vom gesamten ENZIAN TEAM

Beoordeeld op 27 januari 2019

Wij waren hier voor de alternatieve Elfstedentocht en hadden dit hotel als uitvalsbasis en dat was heerlijk. Kamers comfortabel, service helemaal top. Eten heerlijk en de moeder en dochters die het hotel runnen zijn zeer begaan met de gasten die er zijn. Sauna is prachtig aan de Weissensee gelegen en de rustruimte biedt een magisch uitzicht over de natuur in winterrust. Kortom echt een aanrader dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2019
ChristineC5878, Inhaber van Seehotel Enzian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung. Wir freuen uns immer, wenn die Eisläufer aus den Niederlanden sich bei uns wohl fühlen.
tot binnenkort

Beoordeeld op 20 juni 2016

De kamer was zeer net. Het personeel en de familie Cieslar heel vriendelijk.
Het ontbijt en avondeten was superlekker. Het hotel is mooi gelegen aan het meer. Aan te raden aan mensen die van rust houden.

Kamertip: Kamers met uitzicht op het meer zijn super;
Datum van verblijf: juni 2016
Christine C, Inhaber van Seehotel Enzian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2016

Herzlichen Dank für Ihre Bewertung.
Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben.
Wir würden uns auf ein Wiedersehen sehr freuen.
Familie Cieslar und das Enzian Team

Beoordeeld op 3 februari 2014

Oostenrijkse gemutlichkeit van grote klasse! Het hotel wordt vakkundig gerund door een familie die zich geheel in dienst van de gast stelt. De persoonlijke benadering, gecombineerd met prima kamers, uitstekend eten en een goede wijnselectie, maken dit tot een plek waar je steeds weer terug wil komen. Prachtige sauna aan het meer voor vermoeide schaatsers...

Datum van verblijf: januari 2014
Beoordeeld op 28 januari 2014

Ik zat tijdens de Alternatieve Elfstedentocht van 2014 in dit hotel. Hier werd je zeer vriendelijk verwelkomd en bedient om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit was ook wel nodig na een lange schaatstocht! Ook de sauna op de Weissensee is heerlijk om na te genieten van een drukke dag. Als ik volgend jaar weer naar de Alternatieve Elfstedentocht ga, boek ik hier weer een kamer!

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht op de Weissensee!
Datum van verblijf: januari 2014