“Prima”

Keukens: Diner, Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Lekker eten, niet te duur.
Gezellig om te zitten.
Niet midden in het drukke centrum.
Aanbevolen door onze gastvrouw.

Datum van bezoek: juni 2020

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je betaalbaar en lekker eten? Ga dan naar dit restaurant. Je kan er buiten en binnen zitten. Pizza's zijn heerlijk. Vanavond gaan we weer!

Datum van bezoek: augustus 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar keer geluncht.
Heel vriendelijk personeel, leuke lokaties.
Verwacht geen hoogstaand culinaire inhoud. Bij drukte duurt het wel.lang maar ze verontschuldigen zich wel.vergeleken met andere restaurants in de buurt.
Heb je tijd en wil je niet te veel kwijt is het ene geweldige lokatie

Datum van bezoek: mei 2018
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten met zn 2tjes voor een schappelijke prijs! Grote porties en het was heel erg lekker! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017
28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Diverse malen genoten van verschillende gerechten steeds met grote tevredenheid. Je kunt er goed zitten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een goede parkeergelegenheid voor de deur en ruime mogelijkheid zowel binnen als buite te zitten. Er is ook een bar aanwezig. Zeker een aanrader voor eenvoydig maar goed eten tegen redelijke prijs. Italiaanse keuken maar ook burgers en schnitzel en diverse andere gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Marietta bekeken, bekeken ook

Velden am Woerthersee, Carinthia

In Marietta geweest? Deel je ervaringen!